Jetta85 Skrevet Oktober 24, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 24, 2006 I dag sletta jeg ordren med stab.stag og senkefjærer fordi det er gått 3 mnd. og varene ikke er kommet til sjappa til autospar engang. Tenker jeg heller sparer til justerbart ;) Siter Volkswagen - das Auto Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jettamaster Skrevet Oktober 24, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 24, 2006 godt tenkt:):) ang kva eg gjorde med sveisinga så legger eg inn info om det seinar i kveld med bilder:: Siter -vw golf v 1,9 tdi (tddi) -vw jetta rsgl 1,6Weber. soon clean 2l 16v -vw golf II 1,6 cl Z-bra(rip) -vw jetta gl 1,8 91-mod "tuva"/rip) ligg unna vwcc / topcartuning.no. verdas største drittsekk driver dette firmaet. svindler Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jetta85 Skrevet Oktober 24, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 24, 2006 OK! Takker :pray Siter Volkswagen - das Auto Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jetta85 Skrevet Oktober 28, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 28, 2006 Fikk fader'n til å skjære vekk litt av bakskjermen i dag ;) Har ikke sveisa enda, bare prøvde om den passa Blei ikke noe av den falsinga, legger bare på et lag med sparkel + at hjulbuelista skal over og dekker for ;) Siter Volkswagen - das Auto Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jetta85 Skrevet November 8, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 8, 2006 Ikke veldig mye som skjer med bilen... men holder på å sveise bakskjermen... Men er det noen som har en komplett liste med alt som trengs for å få galskapet godkjent med turbo? Siter Volkswagen - das Auto Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
smideRacing Skrevet Desember 4, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 4, 2006 hei. blir bra me tida detta gitt:). har du tenkt å settte i turbo på den motoren som sitter i?? Siter Les signaturreglene! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jetta85 Skrevet Desember 5, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 5, 2006 hei. blir bra me tida detta gitt:).har du tenkt å settte i turbo på den motoren som sitter i?? Er det jeg lurer litt på ;) Måtte jo selvfølgelig gjort litt med den da, men tenker også på å sette inn en GTi motor og sette turbon på den.....? :) Siter Volkswagen - das Auto Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dimples Skrevet Desember 15, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 15, 2006 Du må vel, bytte en del driverk da, bremser, stag, det meste vel.. Er bare å ringe BT og spørre egentlig. De vet det. Siter Opel Omega MV6 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jetta85 Skrevet Desember 17, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 17, 2006 Hallo! Da har jeg vært i sandnes og henta g60 forstilling, bakstilling, bremser og justerbart senkesett :) (bildet juger en del i forhold til rusta ;)) Siter Volkswagen - das Auto Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Grytten88 Skrevet Desember 17, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 17, 2006 Ser bra ut, har samme bremser selv. vil tro dem høgger godt.. Ville kjøpt meg en komplett golf 2 16v også flytta over alt av motor, stag osv! 16v er et godt utgangspunkt vis du tenker på turbo. Siter Jetta Einser 16V kr VACN Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jetta85 Skrevet Desember 18, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 18, 2006 Ser bra ut, har samme bremser selv. vil tro dem høgger godt.. Ville kjøpt meg en komplett golf 2 16v også flytta over alt av motor, stag osv! 16v er et godt utgangspunkt vis du tenker på turbo. Jaok.... jeg får se ;) Siter Volkswagen - das Auto Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jetta85 Skrevet Januar 23, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 23, 2007 Denne tråden forsvant! måtte inn gjennom linken i signaturen min :S Er det noe med at det ikke har vært oppdatert på en stund eller no ? Har aldri opplevd det :P Hvertfall så skjer det lite med bilen for tida, skylder pappa en del penger så det blir ikke nye deler heller... Det eneste jeg har fått gjort nå i det siste er å sveise igjen hullene til emblema bak ;) Siter Volkswagen - das Auto Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
smideRacing Skrevet Januar 23, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 23, 2007 skjer det noe me bilen om dagen??. fått på bremser å justerbart?. Siter Les signaturreglene! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kvaale Skrevet Februar 2, 2007 Rapporter Share Skrevet Februar 2, 2007 ka har skjedd i d siste??? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jetta85 Skrevet Februar 2, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 2, 2007 skjer det noe me bilen om dagen??. fått på bremser å justerbart?. Skal snart ta ut motoren så jeg tenkte å sette på det når motoren er tatt ut ;) skal også sandblåse og lakkere? Noen som vet åssen lakk jeg burde bruke? ka har skjedd i d siste??? Skjer nesten ingen ting :( har som sagt bare sveisa igjen emblemhulla bak og snudd 12"erne "riktig" vei og bygd bedre kasser for å få bedre lyd ;) Siter Volkswagen - das Auto Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg