Gå til innhold

Mitt lille langtidsprosjekt

Ranger emnet


Jetta85

Anbefalte innlegg

  • Svar 297
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Men lurer på et par ting: klø :

1. På bildet under her så er holdern til stabstaget til g60 (høyre) liksom sveisa litt lenger ut mens den vanlige (venstre) står rett opp. Er g60 stabstaget lenger eller no? Har bare èn til g60, og denne ene ser ut til å være litt svakt, så tror jeg kjøper nye uansett.

P101012412.jpg

 

2. Den ene bærebroa til g60 var bøyd, så tok bare en fra det vanlige. Noen som vet om det går?

Der pilene peker på bildet så er kanten litt høyere på den ene enn på den andre, har det noen betydning?

Ser også ut som om hullet til stab.stagholderen på den ene er større enn det andre...?

P1010126forumsprsml12.jpg

Volkswagen - das Auto

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da har jeg handla Polybushforinger :)

De er visst kun montert/demontert

P1010114.jpg

 

Fikk også lakka ene sida av bakstillinga i dag :)

P1010115-1.jpg

 

Men for å få den nye foringa til å passe bakstillinga så må jeg vel fjerne det jeg har merka på bildet??

Noen som har gjort dette før? Bare å presse ut? Eller åssen er den festa?

P101011612.jpg

Volkswagen - das Auto

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

I dag fikk jeg ut bensintanken :)

Var null rust under den :) Men må sveises litt på karroseriet rundt "påfyllinga", så tenkte det var like greit å fjerne tanken for ikke å sprenge jetta'n i lufta ;)

P1010115ja.jpg

 

Har også slipt vekk rust på understellet og klint på tectyl. Nå er det veldig bra under der, men tenker jeg skraper vekk noe av den gamle tectylen og sprayer over ny under nesten hele understellet, så vil det se litt bedre ut også ;)

 

Sånn er det akkurat nå

P1010119ja.jpg

P1010118ja.jpg

Volkswagen - das Auto

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår