smideRacing Skrevet Desember 17, 2007 Rapporter Share Skrevet Desember 17, 2007 oki.. ja skulle hatt litt divere småtterier Siter Les signaturreglene! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jetta85 Skrevet Desember 18, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 18, 2007 har gått fra 72 bokser til 5 : klø : Så brodern forlova seg heldigvis i sverige i helga, så fikk i det minste ett brett til :) Fikk også bakstilling og forstilling tilbake fra sandblåsing i dag ! :) Fikk lakka bærebruene i dag også :) Siter Volkswagen - das Auto Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jetta85 Skrevet Desember 18, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 18, 2007 Men lurer på et par ting: klø : 1. På bildet under her så er holdern til stabstaget til g60 (høyre) liksom sveisa litt lenger ut mens den vanlige (venstre) står rett opp. Er g60 stabstaget lenger eller no? Har bare èn til g60, og denne ene ser ut til å være litt svakt, så tror jeg kjøper nye uansett. 2. Den ene bærebroa til g60 var bøyd, så tok bare en fra det vanlige. Noen som vet om det går? Der pilene peker på bildet så er kanten litt høyere på den ene enn på den andre, har det noen betydning? Ser også ut som om hullet til stab.stagholderen på den ene er større enn det andre...? Siter Volkswagen - das Auto Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jetta85 Skrevet Desember 19, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 19, 2007 Fikk lakka litt mer i dag :) Er bare første strøket så dekker ikke overalt ;) Siter Volkswagen - das Auto Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ESPN Skrevet Desember 19, 2007 Rapporter Share Skrevet Desember 19, 2007 Dette ser virkelig bra ut, staa paa :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jetta85 Skrevet Desember 19, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 19, 2007 takk takk :) I morra henter jeg polybush foringer ! Kjøper de brukt, men de er kun montert og demontert :) Siter Volkswagen - das Auto Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jetta85 Skrevet Desember 20, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 20, 2007 Da har jeg handla Polybushforinger :) De er visst kun montert/demontert Fikk også lakka ene sida av bakstillinga i dag :) Men for å få den nye foringa til å passe bakstillinga så må jeg vel fjerne det jeg har merka på bildet?? Noen som har gjort dette før? Bare å presse ut? Eller åssen er den festa? Siter Volkswagen - das Auto Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jetta85 Skrevet Desember 21, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 21, 2007 fikk svar på vacn, så nå er hylsene ute Siter Volkswagen - das Auto Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jetta85 Skrevet Desember 24, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 24, 2007 Blei litt jobbing på selveste julaften også ! :) Fikk pressa inn foringene i bærebroene og lakka litt på de andre delene :) Blir 5 strøk ;) God Jul Folkens ! :popcorn Siter Volkswagen - das Auto Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Henning- Skrevet Desember 24, 2007 Rapporter Share Skrevet Desember 24, 2007 lykke til videre :) du er flink ! stå på! God Jul :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jetta85 Skrevet Desember 24, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 24, 2007 lykke til videre :) du er flink ! stå på! God Jul :) Takk takk! :) ------------------------------------------------------ Tror nok dette vidunderet kommer til å stjele litt tid fra garasjen framover ;P Siter Volkswagen - das Auto Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jetta85 Skrevet Desember 26, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 26, 2007 Fikk heva bilen i dag :) Skal få gjort litt under ;) Lakka også litt videre på hjulopphenget ;) Siter Volkswagen - das Auto Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jetta85 Skrevet Januar 6, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 6, 2008 Da er alt lakket 5 strøk, egentlig lenge siden, men glemte å legge det ut ;) Forstillinga er også satt sammen, men har ikke bilde... Slipa ned litt overflaterust under bilen :) Siter Volkswagen - das Auto Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jetta85 Skrevet Januar 8, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 8, 2008 I dag fikk jeg ut bensintanken :) Var null rust under den :) Men må sveises litt på karroseriet rundt "påfyllinga", så tenkte det var like greit å fjerne tanken for ikke å sprenge jetta'n i lufta ;) Har også slipt vekk rust på understellet og klint på tectyl. Nå er det veldig bra under der, men tenker jeg skraper vekk noe av den gamle tectylen og sprayer over ny under nesten hele understellet, så vil det se litt bedre ut også ;) Sånn er det akkurat nå Siter Volkswagen - das Auto Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jetta85 Skrevet Januar 8, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 8, 2008 Her er Før/etter bilde av hjulopphenget :blunk: FØR ETTER Siter Volkswagen - das Auto Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg