Sondre W Skrevet Januar 10, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 10, 2008 tøft! misunner dæ som fan me de felgene! :P Siter - 2005 Saab 9-3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jetta85 Skrevet Januar 10, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 10, 2008 tøft! misunner dæ som fan me de felgene! :P Bare å handle ! :P Beste kjøpet jeg har gjort tror jeg :P Siter Volkswagen - das Auto Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jetta85 Skrevet Januar 10, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 10, 2008 Monterte litt mer på forstillinga :) Fikk også GTI aksler i dag Siter Volkswagen - das Auto Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jetta85 Skrevet Januar 10, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 10, 2008 Fikk også tectylert en skjerm og en del under ! :D Lenge leve biltema og dems geniale oppfinnelser ! Siter Volkswagen - das Auto Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sondre W Skrevet Januar 11, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 11, 2008 Bare å handle ! :P Beste kjøpet jeg har gjort tror jeg :P hehe :P hadde man hatt peng så.. e bare 15 år sjøl åsså har man jo foreldra som som ikke e helt eni me ka man bruk pæng på ... Siter - 2005 Saab 9-3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jetta85 Skrevet Januar 13, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 13, 2008 hehe :P hadde man hatt peng så.. e bare 15 år sjøl åsså har man jo foreldra som som ikke e helt eni me ka man bruk pæng på ... hehe, ja, sliter litt med det samme jeg å ;) ---------- Har sparklet litt på torpedoveggen. Noen som vet hvordan det tåler varme? Tatt litt rust under bak på bilen, så da blir det snart å kjøre på med tectyl der også :) La også på rustbeskyttende primer på gulvet. Skal legge hammerlakk oppå det igjen ;) Siter Volkswagen - das Auto Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KennethNaess Skrevet Januar 13, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 13, 2008 Bra greier! Kjekt å se folk gjør ting skikkelig. Blir rått dette her, du gjør en bedre jobb enn folk som er 3 ganger din alder! All ære til deg, tøft å se noen har det ryddig når de jobber! Håper du blir ferdig til lappen havner i fanget på deg! Lykke til videre! Siter Without a four wheel drive and a turbo it ain't worth a shit. Abraham Lincoln Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jetta85 Skrevet Januar 14, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 14, 2008 Bra greier! Kjekt å se folk gjør ting skikkelig. Blir rått dette her, du gjør en bedre jobb enn folk som er 3 ganger din alder! All ære til deg, tøft å se noen har det ryddig når de jobber! Håper du blir ferdig til lappen havner i fanget på deg! Lykke til videre! Takk takk ! :) Like greit å gjøre det ordentlig når man først gjør det ;) rekker nok å få den ferdig før lappen :) er tross alt 2 år til :( Må få øvelseskjørt litt med den også ! :):) Siter Volkswagen - das Auto Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jetta85 Skrevet Januar 15, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 15, 2008 Har egentlig influensa, men fikk gjort litt likevel :) La på et lag med hammerlakk på gulvet, og noen plasser jeg har tatt rust på understell Siter Volkswagen - das Auto Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
richars_87 Skrevet Januar 16, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 16, 2008 hei hei. dette blir drit bra. stå på sier jeg bare. vet du om noen sider som jeg kan få kjøpt meg noen fette lykter til jettaen? og evt hvor jeg finner kule felger?? Siter http://www.bilforumet.no/golf-ii/221916-har-jeg-endelig-vendt.html#post2473931 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jetta85 Skrevet Januar 16, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 16, 2008 hei hei. dette blir drit bra. stå på sier jeg bare. vet du om noen sider som jeg kan få kjøpt meg noen fette lykter til jettaen? og evt hvor jeg finner kule felger?? Hey! Takk for det! http://www.tmtuning.com har masse bra :) Siter Volkswagen - das Auto Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
richars_87 Skrevet Januar 16, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 16, 2008 viste du om noen sider med noen feite lykter og billige felger? Siter http://www.bilforumet.no/golf-ii/221916-har-jeg-endelig-vendt.html#post2473931 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jetta85 Skrevet Januar 17, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 17, 2008 viste du om noen sider med noen feite lykter og billige felger? som jeg skreiv lenger oppe :op: sjekk ut http://www.tmtuning.com :race de har noen forskjellige lykter og masse andre råe deler :) Siter Volkswagen - das Auto Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Margido Skrevet Januar 17, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 17, 2008 Har sett gjennom tråden og må si jeg er imponert. Ikke mange som er 15 år og kan så mye. Stå på! Holder selv på med en Honda Civic 1975 modell. Siter BMW 318is coupe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jetta85 Skrevet Januar 17, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 17, 2008 Har sett gjennom tråden og må si jeg er imponert. Ikke mange som er 15 år og kan så mye. Stå på! Holder selv på med en Honda Civic 1975 modell. kan ikke så mye da :P men lærer jo litt hver dag :) Burde egentlig lagd en ny tråd fordi planene blei såpass endra, men lot det være for da kan man jo se hvordan smaken forandrer seg :) Fra starten av var det ikke tale om motorbytte, var fast bestemt på de kjipe felgene og 40/40 senk ;) men blei heldigvis ikke sånn :) Tøft! Har du en prosjekttråd? I så fall, sleng ut en link til meg ! :D Siter Volkswagen - das Auto Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg