Hot Rod Skrevet August 2, 2006 Rapporter Share Skrevet August 2, 2006 MÅ man bruke varmebestandig lakk på bremsekalipere? Vanlig sparylakk tåler da litt varme den også, eller blir det for mye? Siter Don't listen to old racers who never won. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
240-prosjekt Skrevet August 2, 2006 Rapporter Share Skrevet August 2, 2006 brukte vanlig billakk fra biltema på mine... ser ingen antydninger til flassing ihvertfall, så det går nok bra. :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hot Rod Skrevet August 2, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 2, 2006 Ok. Takker. Da prøver jeg det samme. Siter Don't listen to old racers who never won. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jettamaster Skrevet August 2, 2006 Rapporter Share Skrevet August 2, 2006 meiner gasolin skaffer mange forsjellige farger som man kan lakke på deler som blir varme. har hørt at hammerite og bengalakk funker og. Siter -vw golf v 1,9 tdi (tddi) -vw jetta rsgl 1,6Weber. soon clean 2l 16v -vw golf II 1,6 cl Z-bra(rip) -vw jetta gl 1,8 91-mod "tuva"/rip) ligg unna vwcc / topcartuning.no. verdas største drittsekk driver dette firmaet. svindler Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Elanzer Skrevet August 2, 2006 Rapporter Share Skrevet August 2, 2006 har altid brukt helt vanleg billakk på de kaliperne eg har vært med på å male... har ikke flassa på noen enda.. eneste som skjer er at klarlakken (viss du har det) blir litt gul pga varmen :) Siter x 86 Mazda RX7 Turbo II - 88 Mazda 626 2.0i 16v (prosjekt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ovlov86 Skrevet August 2, 2006 Rapporter Share Skrevet August 2, 2006 Jeg har brukt benga på mine biler, og det holder som bare det. Siter [x] 2 x 1984 Volvo 240GL [x] 1987 Toyota Camry 2,0 XLi [x] 1980 Volvo 245 L [x] 1994 Ford Scorpio CLX [x] 1995 Honda Accord 2,0iLS [o] 1991 Volvo 740 GL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg