Gå til innhold

Kicker mot Phoenix Gold

Ranger emnet


Zetec

Anbefalte innlegg

Vurderer å bytte vekk 1 eller 2stk Kicker ZR-120 mot en phoenix gold forsterker, 2 eller 4 kanaler, alt etter om jeg bytter vekk 1 eller 2 stk.

 

Skal du selge en kan jeg også være interessert i en pris hvis du ikke vil bytte.

 

Har også 2 stk Punch 10" i en 2 x 28,5 liters trykkammerkasse som jeg vurderer å bytte i 1 stk 12". (kassen er laget for; og står montert i en Mondeo 93 mod.

2009 - Ford Mondeo Titanium Sport - Powershift
2000 - Ford Focus
2000 - VW Polo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Nismo

Tror du skal holde deg til Kicker jeg;)

Nå har jeg nå aldri hatt PG, men stort sett bare hørt negativt om dem da. Kicker er jo kraftige og holdbare saker, så der kan man vel ikke ta så veldig feil.

Vet ikke hvor du har hørt dette hen,men PG er vel noe av det som er kjent for å ha mest kvalitet og levere max strøm hele tiden da :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde PG M50 og ZX 350 før, er en grunn til at jeg vil prøve å bytte tilbake ;)

 

Phoenix Gold er hittil det merket jeg føler at gir absolutt mest for pengene, vannvittig strømsterke, min ZX 350 var i 6 måneder koblet ned i under 1 ohm med tri linear, og den fungerte som juling den.. Har bare skryt å komme med når det gjelder Phoenix Gold ja, synd at det ikke er så mange som selger disse i Norge.

2009 - Ford Mondeo Titanium Sport - Powershift
2000 - Ford Focus
2000 - VW Polo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Merkelig...:rolleyes: Det er ingen i min krets som bruker PG. Vet ikke av en eneste forsterker. Har bare vært sånn bestandig. Vi bruker Audison, Cadence, Kicker stort sett. Men med så mange positive omtaler fra dere må jeg begynne å lure. Er det noen som bruker PG i store/dyre anlegg i konkurranser?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De blir ikke brukt i Norske konkurranser da importøren ikke vil betale avgiften til arrangørene, såvidt jeg har forstått, de deltar endel i sverige og usa, og vinner mye av konkurransene der.

 

De er jo også blant verdens beste produsenter på bilstereo, og ligger nok, etter min mening, hakket over kicker og Rockford, da tenker jeg mest på kraft pr krone...

 

Hi-Fi klubben var tidligere importør for PG, derfor var ikke disse med i konkurranser, fordi hi-fi.k ville levere anleggene så billig som mulig ville de ikke påføre flere kostnader med å betale konkurranse avgifter.

Vet at Bilstereo grossisten nå selger PG, men vet ikke om de er importør.

2009 - Ford Mondeo Titanium Sport - Powershift
2000 - Ford Focus
2000 - VW Polo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...
Originally posted by Zetec

Vurderer å bytte vekk 1 eller 2stk Kicker ZR-120 mot en phoenix gold forsterker, 2 eller 4 kanaler, alt etter om jeg bytter vekk 1 eller 2 stk.

 

Skal du selge en kan jeg også være interessert i en pris hvis du ikke vil bytte.

 

Har også 2 stk Punch 10" i en 2 x 28,5 liters trykkammerkasse som jeg vurderer å bytte i 1 stk 12". (kassen er laget for; og står montert i en Mondeo 93 mod.

 

Hei.

 

Har en HELT ny Kicker 600.4 som eg lurer på å selge.

Kjøpte den i forrige uke for å bygge anlegg i en Golf, men trur det blir for litt for stort for meg. Den har en butikkpris på 6495 men selger den for 5000. Helt ny og i orginal embalasje.

 

Mvh K.V

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Kenvab

 

Hei.

 

Har en HELT ny Kicker 600.4 som eg lurer på å selge.

Kjøpte den i forrige uke for å bygge anlegg i en Golf, men trur det blir for litt for stort for meg. Den har en butikkpris på 6495 men selger den for 5000. Helt ny og i orginal embalasje.

 

Mvh K.V

 

Høres forsåvidt veldig bra ut, men har nettopp lakkert bilen så vet ikke om jeg har 5000kr til rådighet etter det. Vil nok helst bytte, med evt mellomlegg.

2009 - Ford Mondeo Titanium Sport - Powershift
2000 - Ford Focus
2000 - VW Polo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Zetec

 

Høres forsåvidt veldig bra ut, men har nettopp lakkert bilen så vet ikke om jeg har 5000kr til rådighet etter det. Vil nok helst bytte, med evt mellomlegg.

 

Vel. Du kan få den for 4500, men lengre ned kan eg ikke gå.

Den koster jo tross alt 6495 i butikken. Den er ikke pakket ut en gang. Du får no tenke over det om det kan vere no for deg.

Eg har den no foreløpig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Selger komplett 2 stk Phoenix Gold forsterkere + skjøtestykke.

 

1 stk XS4600 (4*75watt)

1 stk XS2300 (2*25watt)

1 stk skjøtestykke (gjør at du får EN "stor lang forsterker")

1 stk LPL44 remote gain kontroll (gjør at du kan justere forsterkerene fra foran i bilen)

 

Dette er skikkelige saker. Matt sort finnish med Gullskrift. Sparker liv i det meste!! Har kvitteringer. Som nytt. Nypris ca: 10000 kroner

 

Kom med bud

2007 Audi A3 S-Line 2.0TDI 170hk Quattro

1993 BMW M5 - Banebil

2003 BMW 320 DA M-TECH II

1997 Audi A4 TurboQuattro TS-Racing

1991 Mercedes 190E 2.5-16 Evolution I

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår