geron Skrevet August 2, 2006 Rapporter Share Skrevet August 2, 2006 Jeg så for en tid tilbake en Civic som hadde vært med i 2f2f, importert til Norge. Dere vet nok alle hvilken det er snakk om. Spørsmålet er.. hvilke felger står på denne bilen, og finnes der noe info på bilen? Og ja.. jeg har googlet den ;) Siter ( ) 06´ Audi A4 Avant 1.9tdi S-line (x) 06´ Bmw 325iA touring (x) 04´ Audi A4 Avant 1.8T Q S-line (x) 98´Audi A3 1.8T ambition (x) 97´ Ford Fiesta mk4 - ms-design Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hazzie88 Skrevet August 2, 2006 Rapporter Share Skrevet August 2, 2006 Mener den var med på "Norges feteste gatebil" på Dagbladet. Du kan prøve å søke der ;) (jeg er ikke helt sikker :) ) Ellers så var den i det aller første Max Power ifjor ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Flippin Skrevet August 2, 2006 Rapporter Share Skrevet August 2, 2006 geron skrev: Jeg så for en tid tilbake en Civic som hadde vært med i 2f2f, importert til Norge. Dere vet nok alle hvilken det er snakk om. Spørsmålet er.. hvilke felger står på denne bilen, og finnes der noe info på bilen? Og ja.. jeg har googlet den ;) Racing Heart felger er det ihvertfall.... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr.NSX Skrevet August 2, 2006 Rapporter Share Skrevet August 2, 2006 TETVTEC sin lille tralle...... :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
geron Skrevet August 6, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 6, 2006 Tror jeg fant den :) Siter ( ) 06´ Audi A4 Avant 1.9tdi S-line (x) 06´ Bmw 325iA touring (x) 04´ Audi A4 Avant 1.8T Q S-line (x) 98´Audi A3 1.8T ambition (x) 97´ Ford Fiesta mk4 - ms-design Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg