johnivar88 Skrevet August 2, 2006 Rapporter Share Skrevet August 2, 2006 Tenkte å ta en skikkelig rengjøring under bilen snart. Da snakker jeg om å ta ned alt. eksos, støtdempere og andre lignende stag, armer og bein for å pusse på dem og gjøre det "fint" under der!:) er det noe som bør gjøres? jeg ser jo at når det pusses blir det mye tynnere. Er det sparkel som ligger oppå for så å ha blitt lakkert? eller er det et tykt lag med noe annet? all hjelp blir tatt i mot!:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sRt Skrevet August 3, 2006 Rapporter Share Skrevet August 3, 2006 tectyl ? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
johnivar88 Skrevet August 4, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 4, 2006 jeg aner ikke.. derfor jeg spør.. vi får se til helga hva jeg finner ut!:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg