Gå til innhold

Utstilling av gatebiler og dBdragracing-konkurranse 26/8 på Biltema i Sandefjord.

Ranger emnet

Tazte

Anbefalte innlegg

• Svar 54
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Bilutstilling og dBdragracing-konkurranse 26/8 kl. 17-22 på Biltema i Sandefjord.

Det blir salg av hamburgere og brus.

Utstillingen er gratis og bilstereokonkurransen koster 200,- pr. deltagende bil.

Dette er også en gyllen mulighet til å se hva bilstereoen virkelig duger til.

Det vil bli en kort innføring i dBdragracing for deltagere før konkurransen.

Mere info: http://www.dbdragracing.no og http://www.termpro.com/asp/members2.asp?Who=13&MemberID=8834

Beskrivelse av klasser: http://www.dbdragracing.no/klasser.php

Alle reglene (pdf): http://www.dbdragracing.no/Regler/NdBDRA%20regler%202006_norge.pdf

Det blir premiering til peoples choice - best in show utstillingsbil og peoples choice - best in show dBdragracing bil.

PS. klubber, kamerater og andre som ønsker å stå samlet bør reservere plasser.

Spørsmål/reservering?

Mail/msn: tazte78@hotmail.com

http://www.biltema.no

Kjempe lurt dette her... når det er street meet på ingjerstrand...

Fortsett sånn..

Drive corsa is cool

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er nok ikke alle som frister og reise på HARRYTREFF i Ingjerstrand,men vil heller ha noe mer seriøst som konk. og utstilling!

Jeg skal iallefall til Sandefjord!!!:dj

Hvis det er definisjonen på HARRYTREFF så er lista lagt lavt.

DB drag blir vel litt harry det også, når det faktisk bare er 18 åringer som har kasta inn en 12" bass i en sliten toyota corolla, og skilt platene spiller høyere en resten av musikken....

Drive corsa is cool

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er nok ikke alle som frister og reise på HARRYTREFF i Ingjerstrand,men vil heller ha noe mer seriøst som konk. og utstilling!

Jeg skal iallefall til Sandefjord!!!:dj

Hvor er Ingjerstrand?

-05 Vw Caravelle T5 2.5TDI

-78 Fiat 126

-Norgesmester i dBdrag 05 -3.plass i dBDrag-NM

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis det er definisjonen på HARRYTREFF så er lista lagt lavt.

DB drag blir vel litt harry det også, når det faktisk bare er 18 åringer som har kasta inn en 12" bass i en sliten toyota corolla, og skilt platene spiller høyere en resten av musikken....

Alle sine meninger, jeg slipper hvertfall å kjøre corsa,.

Er det noe jeg er møkk lei er det typiske streetmeets med mer fokus på fyll enn biler.. (Er forresten møkk lei f.eks gatebil pga det samme)

2009 - Ford Mondeo Titanium Sport - Powershift
2000 - Ford Focus
2000 - VW Polo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Alle sine meninger, jeg slipper hvertfall å kjøre corsa,.

Er det noe jeg er møkk lei er det typiske streetmeets med mer fokus på fyll enn biler.. (Er forresten møkk lei f.eks gatebil pga det samme)

Meninger er som baken.. alle har det..

Men bedre å kjøre corsa til 180.000 som ikke ruster enn drito til 300.000 som ruster som faen!!!! Og det har ingen ting med vedlikhold å gjøre... det følger bare med gratis.. haha

Drive corsa is cool

Lenke til kommentar
Del på andre sider

haha! Skiltplater spiller høyere enn musikken, De av oss som liker å drive med anlegg fester tingene skikkelig på bilene, i forhold til dem som slenger på all ekstra plasten som henger å dingler.

Det er mange som liker å drive med anlegg, men mange av dere er ikke seriøse nok til å feste ting... flertall av dere fester ikke ting...

Drive corsa is cool

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men bedre å kjøre corsa til 180.000 som ikke ruster enn drito til 300.000 som ruster som faen!!!! Og det har ingen ting med vedlikhold å gjøre... det følger bare med gratis.. haha

Eller en caravelle til 1.2 mill + stereo... ruster nok etterhvert den også. blah.

Blir sikkert bra på Ingjerstrand for de som drar dit og.

Men fikk ikke noe svar på hvor det er. :)

-05 Vw Caravelle T5 2.5TDI

-78 Fiat 126

-Norgesmester i dBdrag 05 -3.plass i dBDrag-NM

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Forskjellen er bare det at rusten kan pusses bort, er værre med corsaen, den er du stuck med lissom :D

Så kosta da kjerra mi mindre enn kjerra di også..

Jeg gidder hvertfall ikke feste noen stereo i dB-kjerra, anlegget står jo bare der de timene konkurransen holder på likevel, resten av tiden ligger de i boden her og koser seg :)

2000 - Ford Focus
2000 - VW Polo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eller en caravelle til 1.2 mill + stereo... ruster nok etterhvert den også. blah.

Blir sikkert bra på Ingjerstrand for de som drar dit og.

Men fikk ikke noe svar på hvor det er. :)

Er noen som har det ;)

Det er vel bare å foreta ett lite søk på gulesider, tror det er i Osloområdet +/- noen få mil...

2000 - Ford Focus
2000 - VW Polo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Forskjellen er bare det at rusten kan pusses bort, er værre med corsaen, den er du stuck med lissom :D

Så kosta da kjerra mi mindre enn kjerra di også..

Jeg gidder hvertfall ikke feste noen stereo i dB-kjerra, anlegget står jo bare der de timene konkurransen holder på likevel, resten av tiden ligger de i boden her og koser seg :)

Da er det som jeg tidligere har sagt, kaster inn en 12" i bilen for treffet sin skyld... haha.

Hvis drito koster mindre en corsa så er det merkelig.(snakker ny pris, men det er vel ett ukjent begrep..)

Drive corsa is cool

Lenke til kommentar
Del på andre sider