Gå til innhold

Utstilling av gatebiler og dBdragracing-konkurranse 26/8 på Biltema i Sandefjord.

Ranger emnet

Tazte

Anbefalte innlegg

Takker for ett greit og hyggelig treff jeg også! og takk for at jeg fikk være med selv om jeg kom litt seint... ble litt overrasket selv når jeg greide 139,6dBmed et lukket kasse og med alle instillinger justert til Emma konk, jeg kom direkt der ifra forresten og med en første plass der og.

Ellers var jo hyggelig å hilse andre lydintereserte, men desverre ble ikke ampen min varm nok til å grille pølsene som Jan Erik hadde liggans..:D tror ikke jeg fikk hils på bb og ikke hørte jeg bilen heller... hadde vært litt moro å mobbe "amatøren" litt og... send meg en PM morten så kan du få mob nr mitt så vi kan treffes, ellers er jo planer om å prøve å møttes en dag/kveld for alle som kan/vil komme og snakke om biler og bilstereo og grilling og pils og beibs og alt det andre ;) helt uformelt.

--kjøper/reparerer alt (nesten) av defekt elektronikk-- *send PM*

-Project SQ-, om DYNAMO og Enkelt SQ med 6x9" kicpanel frontsett

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 54
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Takker for ett greit og hyggelig treff jeg også! og takk for at jeg fikk være med selv om jeg kom litt seint... ble litt overrasket selv når jeg greide 139,6dBmed et lukket kasse og med alle instillinger justert til Emma konk, jeg kom direkt der ifra forresten og med en første plass der og.

Ellers var jo hyggelig å hilse andre lydintereserte, men desverre ble ikke ampen min varm nok til å grille pølsene som Jan Erik hadde liggans..:D tror ikke jeg fikk hils på bb og ikke hørte jeg bilen heller... hadde vært litt moro å mobbe "amatøren" litt og... send meg en PM morten så kan du få mob nr mitt så vi kan treffes, ellers er jo planer om å prøve å møttes en dag/kveld for alle som kan/vil komme og snakke om biler og bilstereo og grilling og pils og beibs og alt det andre ;) helt uformelt.

En sånn kveld hadde vært trivelig.

Pling meg hvis det blir no av. :)

Vurderer en tweak 'n tune - kveld da.

Blir nesten det samme bare uten drikking.

-05 Vw Caravelle T5 2.5TDI

-78 Fiat 126

-Norgesmester i dBdrag 05 -3.plass i dBDrag-NM

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ligger på 4 tallet. Er helt nytt lokale så er ikke oppdatert enda.

http://kart.gulesider.no/?id=c_Z001FRIP

Er ca 500 kvad

Ta det om en liten stund da, etter Gatebil osv, og i en helg, så dukker kanskje jeg også opp lissom :D (så lenge det er snakk om ett bilstereotreff, og ikke en konkurranse om hvem som klarer å røyklegge hele området, unntaket er om røyken kommer fra en kokt forsterker :D )

2009 - Ford Mondeo Titanium Sport - Powershift
2000 - Ford Focus
2000 - VW Polo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ta det om en liten stund da, etter Gatebil osv, og i en helg, så dukker kanskje jeg også opp lissom :D (så lenge det er snakk om ett bilstereotreff, og ikke en konkurranse om hvem som klarer å røyklegge hele området, unntaket er om røyken kommer fra en kokt forsterker :D )

Ikke burning. Kunn stereo prek. Kanskje det er noen som tar med seg Thermlab å. Må ta forbehold på vær etc. Tenkte tanken på å leie en hall. Kan jo ikke bli så ille dyrt? Hall A på messa eller noe

Ligger i blindsona

Lenke til kommentar
Del på andre sider