reyes Skrevet August 2, 2006 Rapporter Share Skrevet August 2, 2006 Har endelig fått mine kamaksler, tok sin tid. Men nå skal jeg begynne å sette sammen motoren igjen. Hva pleier man å bruke til å fjerne den gamle pakningen som er rundt stemplene? Hva bruker man til å fjerne den gamle pakningen? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Moldvarp Skrevet August 2, 2006 Rapporter Share Skrevet August 2, 2006 Paknings skrape! Det er biltema's type! Siter NCCN (Nissan Car Club Norway) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tombra Skrevet August 2, 2006 Rapporter Share Skrevet August 2, 2006 evt pussepapir, så slipper du riper i blokka. Siter Signaturen min. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dimmu87 Skrevet August 2, 2006 Rapporter Share Skrevet August 2, 2006 men ka me all driten so kjeme ned i alle kanala osv? på jobben ha eg brukt sandpapir å pakningsskrape, te å me vinkelslipar me stålbørste (lett på labben ja) å de fyke te alle kanta.. sjefen sa de va grett men.. en topp kan "lett" vaskast men en motor bli de litt meir jobb me når den står fast.. va foresten snakk om en traktormotor :tannløs Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
otis Skrevet August 3, 2006 Rapporter Share Skrevet August 3, 2006 Gjør ikke noe om du får litt dritt i vannkanalene, det er bare å bytte kjølevæske i samme slengen, det var det jeg gjorde ihvertfall. Jeg gjorde før jeg startet opp slik at det ikke fikk sirkulere, spylte godt med hage slangen både oppe og nede i blokka. Tror da at det skal gå bra det...? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Amitraxx Skrevet August 7, 2006 Rapporter Share Skrevet August 7, 2006 Olje skal man jo bytte og FØR man prøver å starte opp, for når man tar av toppen renner det gjerne en del kjølevæske nedi bunnpanna. :) Siter 2008 Skoda Octavia RS 2.0 TDI 1998 Ford Mondeo 2.0 16v 1995 Opel Astra 2.5 V6 24v Caravan 1992 Honda Prelude 2.0 16v Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg