Gå til innhold

Spinne enderør - "The new BLING for your ride"

Ranger emnet


nicoloco

Anbefalte innlegg

og jeg som syntes neon i eksosrøret er teit=)

blir sikker slager detta på pimp my ride; spinnende felger, sub-griller og nå eksosrørspinners. party on baby!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal dæggern ikke forundre meg om de som faktisk selger disse tar ÅGERPRIS for dem, sikkert ett fint tall med tre nuller bakom.. Akkurat slik som "feike" turbo :P

1988 Golf II aka. Helene

 

Tollak: "Føler at håret mitt har begynt og bli langt nå"

Øge: "Kunne vært lengre..."

Tollak: "Å?"

Øge: "Hvis du hadde spart lengre, hadde håret ditt blitt lengre"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

z0mg!!1 E jo ekstraturbo dette her! Montere en på hvert enderør så har du jo twinturbo og greier!!!11 Funker bedre enn NOS og greier... V8 = tull, kjøp enderørturbo50hkmerspinnerbling!!

- I like my women as I like my cars - clean and good looking, quiet when idle and loud when driven hard.

- Nothing is foolproof to a sufficiently talented fool.

 

'95 Audi Coupé ACE

(x)'91 Opel Calibra 20XE (x)'91 Opel Vectra C18NZ

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal samtidig kjøp hjulkapsler med spinners! :respect

God idè! Pass på å kjøpe de i superblingkrom, da får du ihvertfall 15-20 hk ekstra per kapsel!!11 :pray

- I like my women as I like my cars - clean and good looking, quiet when idle and loud when driven hard.

- Nothing is foolproof to a sufficiently talented fool.

 

'95 Audi Coupé ACE

(x)'91 Opel Calibra 20XE (x)'91 Opel Vectra C18NZ

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår