golfnos Skrevet August 12, 2006 Rapporter Share Skrevet August 12, 2006 hm.. er vel ikke helt lurt å oppfordre til burning osv? regner med det er en offentlig plass dere bruker??(vi her på sørlandet sliter ihvertfall litt,men nå har vi jammen fått låne en privat plass;)) Ellers (og jeg sier det igjen) om det blir bil bytte på meg snart i løpet av en mnd eller 2 kommer jeg nok til å kjøre rundt på div streetmeets osv ;) da må jeg nok innom bl.a dere og møte litt folk fra forumet ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Espen|3k Skrevet August 12, 2006 Rapporter Share Skrevet August 12, 2006 Banen jeg refererer til er et lovlig treff, arrangert av NSK Vestfold eller hva det heter, så det er fullt lovlig, det som er så bra :) Skal bli bane der etter hvert, etter masse oppslag om råning og burning i sentrum i Andebu og ellers i Tønsberg området fikk "vi" vår egen bane :) Er vel to ganger i uka nå... Ligger en tråd om det her på happenings... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg