Gå til innhold

Rar Alfa Romeo i Skien

Ranger emnet

ludrio

Anbefalte innlegg

Har likt den fronten fra første gang jeg så bilen.. den ser jo blod hissig ut, står flere av de rundt om i bilforetningene, så en prøve tur skal vel ikke være vanskelig å få ordnet.

- 97mod. Vw Passat 1.8 20V Turbo

BSR Steg 3.

* 87mod. Bmw E30 325 Tic

* 87mod. Honda Prelude 2.0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 58
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Når dere greier å prestere å si at en bil som Brera er en stygg bil, sier det jo litt. Dette er en bil som har vunnet priser for sitt design. Dette er italiensk design av ypperste sort.

At en som kjører Saab9000 kan si at det er en stygg bil, kan vel gå å legge seg. Saab9000 er en liten dritt designmessig i forhold til Brera.

Blir helt oppgitt.!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg blir oppgitt av at du mener alle skal følge det som er designmessig riktig. Hvilket utdanning har du innen design? Jeg har 2 år bak meg. Klart jeg kan se det er gode linjer, harmoni, gode kontraster, symmetri osv. Men selvom en bil er designmessig perfekt, betyr det ikke nødvendigvis at alle må syns den er fin!

Sviddgummi.no

1999 BMW E46 318i 

1999 Nissan 200sx S14a Racing Edition

1983 Golf MK1 Gti Cabriolet 112hk

x 1988 VW Golf MK1 GTi Cabriolet

x 1991 VW Golf MK1 GTI

x 1983 VW Golf MK1 1.6 Cabriolet

x 1977 VW Polo MK1 0.9

x 1982 Ford Taunus Bravo

x 1991 Nissan 200sx s13

x 1991 Honda Accord 2.0 CB3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

og en haug båter og ett pontiac fiero prosjekt som skal få en søt V8 :D

Sviddgummi.no

1999 BMW E46 318i 

x 1991 VW Golf MK1 GTI

x 1977 VW Polo MK1 0.9

x 1982 Ford Taunus Bravo

x 1991 Nissan 200sx s13

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når du kjører et av klodens mest kjedelige biler, en Galant fra 90 tallet som er like spennende som en tom møbeleske fra Ikea så lurer jeg litt på om du har smak i det hele tatt? Det er vel noe ut av det daueste på 4 hjul og får til og med en gammel Lada til å virke småtøff.... Men nok om det, Brera er noe ut av det mest sexy jeg har sett på veien, dette er som å se Alfa Romeo gjøre comeback etter ES 30 Zagatoen! En Galant hører hjemme på et skytefeldt for det Kongelige Militær som blink for en M72 eller som en buffer for en Strits Leopard.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette kommer kanskje som et sjokk på mange, men føler jeg nesten må dele det. Ingen har lik smak!

Sitte å diskutere hvorvidt hvilken bil som er finest, blir som å diskutere hvem sin mor som lager best kjøttkaker! Med andre ord håpløst. Folk er forskjellige på mange måter, ja til og med når det kommer til smak.

Og begynner man å gå på bilen til hver enkelt for at man ikke har noen argumenter om den aktuelle saken (i dette tilfellet en Alfa Romeo), så har man tapt "diskusjonen" spør du meg.

Gjesp..

"The devil on my shoulder got a devil on his back"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvem har sagt at jeg har en Galant egentlig? Uansett. jeg kjøper ikke bil fordi jeg syns den er designmessig bra, bedre enn alle andre biler osv. Jeg kjøper bil for å komme meg frem.

At dere kommer med så forbanna barnslige innlegg som mobber en Galant bare fordi jeg ikke liker Brera, får meg nesten til å tvile om seriøsiteten her. Er det ikke lov å mene hva man vil? Eller skal alle følge din mening? Nei..

De som liker Brera, bra for dem! De som liker Galant, bra for dem! Jeg driter i hva dere liker og ikke liker, det er jeg som spotta bilen og jeg sa hva JEG syns.

Sviddgummi.no

1999 BMW E46 318i 

x 1991 VW Golf MK1 GTI

x 1977 VW Polo MK1 0.9

x 1982 Ford Taunus Bravo

x 1991 Nissan 200sx s13

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg blir oppgitt av at du mener alle skal følge det som er designmessig riktig. Hvilket utdanning har du innen design? Jeg har 2 år bak meg. Klart jeg kan se det er gode linjer, harmoni, gode kontraster, symmetri osv. Men selvom en bil er designmessig perfekt, betyr det ikke nødvendigvis at alle må syns den er fin!

Fortell om den 2årige designerskolen din! :)

1997 Audi A3 1.8 Ambition

VACN - Østfold Lokallag

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Samme sier jeg.. Steng den.

ehhh ? du snakket noe om design...

greit at du ikke liker designet og har tatt design i to år,(hvor da?) men da ville jeg tro du kunne begrunne det med annent enn ord som stygg ol.

hadde du hatt et snev av design i årene ville hva du omgav deg med vert preget av det... hvilken designrettning setter du selv mest pris på ? vet du... jeg tror virkelig ikke du har peiling, og ballene hvor er de ?

stå på, sleng dritt om alt du ikke selv kan oppnå.

edit: er dette hva du skravlet om ? "Jeg går på medier og kommunikasjon ved Porsgrunn Videregående Skole. Går nå siste året der, så er snart ferdig =)"

måtte jo grave litt da jeg lot meg irritere av hele fremtoningen din.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.

• Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår