FastOmega Skrevet August 2, 2006 Rapporter Share Skrevet August 2, 2006 nå er familiemega'n vrak..! http://www.farsunds-avis.no/nyhet.asp?id=19892 Siter Mvh FastOmega ____________________ Opel Omega A 3.0i 24v Opel Omega A 2.0i Opel Omega A 2.6i -92 Fiat 124 sport coupè -67 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fridjow Skrevet August 2, 2006 Rapporter Share Skrevet August 2, 2006 Men dette er jo en solskinns historie spør du meg, alle er like hele og føreren(fosikringen event) av hengeren må dekke det hele:) Siter http://www.gatebil.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
OpelFanatikeren Skrevet August 2, 2006 Rapporter Share Skrevet August 2, 2006 Detta var jo leit. men bra at det ikke endte værre. får du bilen hjem eller blir den vraket der den ble skadet ? Siter "Any fool with fast hands can grab a tiger by the balls, but it takes a hero to keep on squeezing" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FastOmega Skrevet August 4, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 4, 2006 Men dette er jo en solskinns historie spør du meg, alle er like hele og føreren(fosikringen event) av hengeren må dekke det hele:) Problemet er at jeg akkurat har kjøpt bilen og betalte ganske greit for å få en omega som ikke var spist opp av rust. Den "markedsprisen" som forsikringselskapet opererer etter er ikke er realistisk i det hele tatt. Felg og dekk gikk til helvete og bilen har jeg skiftet deler for opptil 20000 i tillegg til felger, dekk, frontrute, interiør og annet. Blir bilen kondemnert er det snakk om at jeg kan tape opptil 50000 på dette.. Skal du ha solskinnshistorie kan du lese ole brumm. For dette er vaffal ikke en. Jeg sitter igjen helt uskyldig og må ta bussen. Men som sagt. Heldig at gikk bra med de som satt i bilen.. Siter Mvh FastOmega ____________________ Opel Omega A 3.0i 24v Opel Omega A 2.0i Opel Omega A 2.6i -92 Fiat 124 sport coupè -67 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sæther Racing Skrevet August 5, 2006 Rapporter Share Skrevet August 5, 2006 edit dobbelpost Siter Opel Omega 3000 24v Irmscher 1990 Opel Omega Steinmetz 3.0 24v++ 1994 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sæther Racing Skrevet August 5, 2006 Rapporter Share Skrevet August 5, 2006 :( dette var leit og høre. ! det var bra det gikk bra med alle i bilen! Siter Opel Omega 3000 24v Irmscher 1990 Opel Omega Steinmetz 3.0 24v++ 1994 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sp0ky Skrevet August 5, 2006 Rapporter Share Skrevet August 5, 2006 Fy faen. var det din bil. jeg var å kikket på denne bilen her om dagen. dønn strøken. jeg trodde også at det var lotusen som er i området med en gang. ( da jeg leste avisa..) Men så så jeg at det mangle breddere å slikt. men fikk du ikke mere enn 20 000? Siter Sign.regler:www.bilforumet.no/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sæther Racing Skrevet August 5, 2006 Rapporter Share Skrevet August 5, 2006 :( dette var leit og høre. ! det var bra det gikk bra med alle i bilen! Siter Opel Omega 3000 24v Irmscher 1990 Opel Omega Steinmetz 3.0 24v++ 1994 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FastOmega Skrevet August 5, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 5, 2006 Fy faen. var det din bil. jeg var å kikket på denne bilen her om dagen. dønn strøken. jeg trodde også at det var lotusen som er i området med en gang. ( da jeg leste avisa..) Men så så jeg at det mangle breddere å slikt. men fikk du ikke mere enn 20 000? Nei, jeg har ikke fått noe takst på den ennå.. det skjer på mandag. Jeg håper bare den blir fikset. Det med 20000 er noe hva jeg har brukt til "slitedeler" til den. Jeg gav 37k for bilen og totalen på hva den er påkostet inkl. prisen på bilen er over 80k. Dette vil jeg aldri få igjen, men det skal jo være sagt at jeg får jo beholde vraket uansett.. Jeg krysser fingerne frem til mandag for at den blir rettet opp igjen!:) De virker meget positive på tlf'en. Siter Mvh FastOmega ____________________ Opel Omega A 3.0i 24v Opel Omega A 2.0i Opel Omega A 2.6i -92 Fiat 124 sport coupè -67 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sæther Racing Skrevet August 6, 2006 Rapporter Share Skrevet August 6, 2006 Vis du tar det du får for taksten og bare kjøper litt nye ting.og fikser den selv. så ikke så vansklig ut den skaden..eller blir den kansje kondomnert? Siter Opel Omega 3000 24v Irmscher 1990 Opel Omega Steinmetz 3.0 24v++ 1994 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FastOmega Skrevet August 7, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 7, 2006 du ser ikke hvor omfattende skadene er på det bildet.. A og b stolpe har fått seg en trøkk.. da skal det litt til en bare å skifte dører osv. Skulle egentlig få tlf idag, men må nok vente en dag til. Blir bilen kondemnert, kommer i allefall prosjektet fort på veien!:) Siter Mvh FastOmega ____________________ Opel Omega A 3.0i 24v Opel Omega A 2.0i Opel Omega A 2.6i -92 Fiat 124 sport coupè -67 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
OpelFanatikeren Skrevet August 7, 2006 Rapporter Share Skrevet August 7, 2006 forsikrings oppgjøret skal vel dekke et kjøp av en bil i samme stand, regner med at taksmann ser at bilen er i utmerket stand. mener du taksten er lav så kan du bare klage. Siter "Any fool with fast hands can grab a tiger by the balls, but it takes a hero to keep on squeezing" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sæther Racing Skrevet August 7, 2006 Rapporter Share Skrevet August 7, 2006 legg frem kvitering på alt du har kjøp og klag i vei. Siter Opel Omega 3000 24v Irmscher 1990 Opel Omega Steinmetz 3.0 24v++ 1994 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg