mcbanan Skrevet August 2, 2006 Rapporter Share Skrevet August 2, 2006 Selger ett sett 16" som passer de fleste japsebiler fra midten av 90-tallet. Har stått på en primera p10, passer også 200sx, lancer, galant osv. Endel kantkjørte, men det ser man jo ikke så godt. Helt greie felger. Dekkene er vel rundt halvslitte, og av merket marshal matrac tx. Pris: 2500. Beklager dårlige mobilbilder Siter Understeer is when you hit the wall with the front of the car and oversteer is when you hit the wall with the rear of the car. Horsepower is how fast you hit the wall, torque is how far you take the wall with you. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
velo Skrevet August 2, 2006 Rapporter Share Skrevet August 2, 2006 impress takk! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mcbanan Skrevet August 2, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 2, 2006 Ingen anelse. Siter Understeer is when you hit the wall with the front of the car and oversteer is when you hit the wall with the rear of the car. Horsepower is how fast you hit the wall, torque is how far you take the wall with you. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mcbanan Skrevet August 5, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 5, 2006 Lørdagsbump Siter Understeer is when you hit the wall with the front of the car and oversteer is when you hit the wall with the rear of the car. Horsepower is how fast you hit the wall, torque is how far you take the wall with you. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vorlex 480 Skrevet August 7, 2006 Rapporter Share Skrevet August 7, 2006 Hei! Jeg hadde vært interessert om det ikke hadde vært for at du er så langt unna! Du har vel ikke tilfeldigvis planer om å dra litt nordover i den nærmeste framtid? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mcbanan Skrevet August 7, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 7, 2006 Hehe, nei flytter til bergen neste uke faktisk, og det er jo bare enda lenger unna deg:D Kjenner ikke noen langtransportsjåfører da? Siter Understeer is when you hit the wall with the front of the car and oversteer is when you hit the wall with the rear of the car. Horsepower is how fast you hit the wall, torque is how far you take the wall with you. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vorlex 480 Skrevet August 8, 2006 Rapporter Share Skrevet August 8, 2006 Dårlig med langtransportkamerater.. :) Men jeg stikker nedom Dombås om noen dager.. hvis du skulle være i nærheten.. hehe.. Fortsatt et godt stykke unna ja.. Det er ikke mulig å sende dem med en buss eller noe..? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vorlex 480 Skrevet August 8, 2006 Rapporter Share Skrevet August 8, 2006 Koster det mye å sende slikt med buss/tog egentlig? Fant akkurat ut hvor viktig innpress er.. gidder du å finne ut av det? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mcbanan Skrevet August 8, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 8, 2006 Dombås er nok et stykke herfra, og jeg skal til bergen i helgen.. Vet ikke helt hvor mye det koster, går det busser rett til trondheim da? Koster 160,- felgen å sende de med posten ihvertfall. ET står vel sikkert på innsiden av felgen.. Kan sjekke en dag. Mener det var 35. Jeg kjøpte jo felgene av en her på forumet, kanskje han husker det? Svar her hvis du husker det ihvertfall, mr. felgmann fra tromsø Siter Understeer is when you hit the wall with the front of the car and oversteer is when you hit the wall with the rear of the car. Horsepower is how fast you hit the wall, torque is how far you take the wall with you. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mcbanan Skrevet August 10, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 10, 2006 Fått av felgene nå, det er AEZ felger, med et35 viste det seg. Siter Understeer is when you hit the wall with the front of the car and oversteer is when you hit the wall with the rear of the car. Horsepower is how fast you hit the wall, torque is how far you take the wall with you. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
primera_92 Skrevet September 10, 2006 Rapporter Share Skrevet September 10, 2006 er felgene fortsat til salgs? passer de til galant 4x114.3? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mcbanan Skrevet September 12, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 12, 2006 De passer til boltsirkelen ja, men vet ikke om ET passer? 2 av dekkene er ganske så slitte, og 2 er ok:) Siter Understeer is when you hit the wall with the front of the car and oversteer is when you hit the wall with the rear of the car. Horsepower is how fast you hit the wall, torque is how far you take the wall with you. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
primera_92 Skrevet September 13, 2006 Rapporter Share Skrevet September 13, 2006 jeg gir deg 1500 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mcbanan Skrevet September 13, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 13, 2006 nææ, da ligger de godt her:) Siter Understeer is when you hit the wall with the front of the car and oversteer is when you hit the wall with the rear of the car. Horsepower is how fast you hit the wall, torque is how far you take the wall with you. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
primera_92 Skrevet September 13, 2006 Rapporter Share Skrevet September 13, 2006 ok:) får si ifra hvis du ombestemmer deg. jeg må jo betale frakt også veit du. fikk foresten tilbud om å kjøpe 17" med greie dekk for 3 også, så jeg får se hva jeg gjør. men si ifra du:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg