Boosti Skrevet August 2, 2006 Rapporter Share Skrevet August 2, 2006 Jeg har planer om og kjøpe Denna pakka. Men hvordan er det med innstillinger for lyd og bass på den spillern? Jeg har en sony spiller fra før Sony spiller Så lenge den ikke er dårligere en den jeg har fra før, er jeg fornøyd... Siter Kvalitetsbevisst Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Markro Skrevet August 2, 2006 Rapporter Share Skrevet August 2, 2006 kan du ikke bare koble dvd spillern inn på cd spilleren da? viss du har inngang på spilleren for det... jeg har gjort det selv. jeg bruker aux inn på min. Siter Vw passelat 1,8 1999 mod Kenwood, Pioneer, Focal Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Boosti Skrevet August 2, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 2, 2006 Ga bort den spiller forig dagen....så har nok ikke den mer. Den der er jo både cd og dvd spiller....så da slepper man jo og ha to spillere i bilen... Siter Kvalitetsbevisst Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Markro Skrevet August 3, 2006 Rapporter Share Skrevet August 3, 2006 ja men lydkvalitetsmessig blir det dårligere...tror lyden hadde blitt bedre med sony spilleren i melllom. er ganske sikker på at den låter mye bedre enn den pyle spilleren. Siter Vw passelat 1,8 1999 mod Kenwood, Pioneer, Focal Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BoomBoxx Skrevet August 3, 2006 Rapporter Share Skrevet August 3, 2006 Ganske sikker på at det meste spiller bedre enn Pyle-produkter, med tanke på at jeg har første hånds erfaring. :) For seks år siden elns var mitt første og siste sett med 6x9 nettopp Pyle. Tviler på at de har bedret seg med årene, uten å forhåndsdømme fullstendig. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zetec Skrevet August 3, 2006 Rapporter Share Skrevet August 3, 2006 Solgte en slik pakke til sjefen min, har ikke fått sparken enda, men pakken har kommet i retur 2 ganger nå, og skal bytte den ene skjermen i morra.. Veldig festlig, så kvalitetsmessig bør du kanskje revurdere kjøpet ditt.. Siter 2009 - Ford Mondeo Titanium Sport - Powershift 2000 - Ford Focus 2000 - VW Polo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BoomBoxx Skrevet August 3, 2006 Rapporter Share Skrevet August 3, 2006 Solgte en slik pakke til sjefen min, har ikke fått sparken enda, men pakken har kommet i retur 2 ganger nå, og skal bytte den ene skjermen i morra.. Veldig festlig, så kvalitetsmessig bør du kanskje revurdere kjøpet ditt.. D'oh, den er lei... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Boosti Skrevet August 3, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 3, 2006 Hva med denne og speisal tilbudet på den skjermen....er det bra?...trenger et bra svar da jeg skal bestille i kveld.. http://www.bilradiospes.no/prod_detaljer.php?id=1692&PHPSESSID=1abaeea4d71aa3effa3338c616d1001a Siter Kvalitetsbevisst Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Boosti Skrevet August 3, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 3, 2006 Ingen som har noe og si om den spillern...jvc, det er vel kvalitet det? Siter Kvalitetsbevisst Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Boosti Skrevet August 3, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 3, 2006 Ingen? Siter Kvalitetsbevisst Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Boosti Skrevet August 3, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 3, 2006 Elendig respons til og være et forum fullt av bilstereo freaker... http://www.bilradiospes.no/prod_detaljer.php?id=1692&PHPSESSID=1abaeea4d71aa3effa3338c616d1001a Siter Kvalitetsbevisst Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Typhon Skrevet August 3, 2006 Rapporter Share Skrevet August 3, 2006 Ikke så hissig nå... jeg hadde ikke kjøpt JVC, men heller Pioneer tenker jeg i denne prisklassen. Siter Mvh Tony Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Boosti Skrevet August 3, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 3, 2006 Ikke så hissig nå... jeg hadde ikke kjøpt JVC, men heller Pioneer tenker jeg i denne prisklassen. Men pioneer har ingen spiller i den prisklassen som spiller dvd....Hva er så dårlig med jvc da? Jeg er ikke ute etter og ha super lyd kvalitet, bare det er mulig og høre på og at det dunker litt fra subben bak. Og med dvd....vil da den jvc`n holde til mitt bruk... Siter Kvalitetsbevisst Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Typhon Skrevet August 3, 2006 Rapporter Share Skrevet August 3, 2006 Ok... får skylde på søvnmangel her ;) hehe... Gå for den JVC-saken! Funker helt sikkert bra nok :) Siter Mvh Tony Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Boosti Skrevet August 3, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 3, 2006 Det ble en pioneer spiller ;) http://www.bilradiospes.no/prod_detaljer.php?id=1562 Burde vel være bra den?? Siter Kvalitetsbevisst Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg