Zetec Skrevet August 4, 2006 Rapporter Share Skrevet August 4, 2006 helt kurrant spiller det der :) Siter 2009 - Ford Mondeo Titanium Sport - Powershift 2000 - Ford Focus 2000 - VW Polo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
golfnos Skrevet August 4, 2006 Rapporter Share Skrevet August 4, 2006 men den har jo ikke dvd da ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Markro Skrevet August 4, 2006 Rapporter Share Skrevet August 4, 2006 stemmer Siter Vw passelat 1,8 1999 mod Kenwood, Pioneer, Focal Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Boosti Skrevet August 5, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 5, 2006 jeg vet det ikke er dvd...men etter hva dere har sakt her, så er det ikke noe futt i dissa med dvd. Så da kjøper jeg denna nå, og tar en billig pyle dvd ved neste lønning... Takk for gode råd, så slapp jeg og gjøre et bom kjøp Siter Kvalitetsbevisst Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Markro Skrevet August 6, 2006 Rapporter Share Skrevet August 6, 2006 kjøp denne dvd pakka jeg har... funker helt topp... lydkvalitetet er også god. bilde og.... http://www.pixmania.com/no/no/269231/art/jvc/autoradio-pack-dvd-mp3-kd.html Siter Vw passelat 1,8 1999 mod Kenwood, Pioneer, Focal Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg