Kurtenfurt Skrevet August 3, 2006 Rapporter Share Skrevet August 3, 2006 Jeg prøvde meg litt på opelen min.. Kom med konstruktivkritikk! Org: Mod: Mods: * Badlook panser * Lakkert * Lyktene * Soting av ruter * Montert frontfanger Noen som vet hvordan jeg får blankere lakk? Fangeren ble litt skeiv.. - Kurtenfurt Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pål_Erik Skrevet August 3, 2006 Rapporter Share Skrevet August 3, 2006 Ser veldig paint aktig ut... ossen lakkerings metode har du brukt egentlig? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kurtenfurt Skrevet August 3, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 3, 2006 Jeg er bruker en svensk versjon av ps... så jeg vet ikke hva det er på engelsk.. Bild -> Justeringar -> Nyans/Mättnad Jeg har nesten aldri fått til fargene.. og nå så det veldig paint aktig ut, fordi jeg ville ha så mørk blåfarge.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pål_Erik Skrevet August 4, 2006 Rapporter Share Skrevet August 4, 2006 nettingene så jo ikke helt realistisk ut den heller! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kurtenfurt Skrevet August 4, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 4, 2006 Det er som sagt, et WIP bilde.. Jeg skal legge litt skygge rundt kantene.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg