rallyeman Skrevet August 3, 2006 Rapporter Share Skrevet August 3, 2006 Noen som har noen gode bilder på bil med dette? Eventuelt andre gode bilder av ei modifisert golfræv? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Helios Skrevet August 3, 2006 Rapporter Share Skrevet August 3, 2006 rayander her på forumet sin tidligere mk3 Siter oppiær på flåa uten kløtsjn iården ama.. der liggænni grøftotern å kava mæns turbogrævlingen riv agåle så asfalten skava ta i svinga Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marvil Skrevet August 3, 2006 Rapporter Share Skrevet August 3, 2006 Ikke sveis igjen hele greia, men sveis igjen den lista der nøkkelhullet er. Har ingen bilder akkurat nå, men er nok noen som klarer å hoste opp noen.. :) Siter » [ ] Audi A3 Cruiser Edition, 2004 » [x] VW Golf 3 Carbon Edition, 1996 (showcase) » Pengesluk, solgt » [x] VW Golf 2 Pendlebil Edition, 1989 » Krasjet, deretter solgt Bildegalleri: » http://foto.sparklingblue.net Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RedLightning Skrevet August 3, 2006 Rapporter Share Skrevet August 3, 2006 Jeg liker disse baklukene: Siter Vw golf3, 98 modell - prosjekt Vw golf2, 89 modell - solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Doser_86 Skrevet August 3, 2006 Rapporter Share Skrevet August 3, 2006 Dette er min. Jeg synes det er penest med ren bakluke. Siter 2006 Volkswagen Transporter 1.9Tdi (Arbeidsbil) 2003 Volkswagen Passat 1.9Tdi 130hk (Stasjonsvogn) 2001 Volkswagen Passat 1.6 (Solgt) 1994 Volkswagen Golf3 1.4 (Solgt) 1986 Audi 100 2.2l (Solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SaNtA_cRuZ Skrevet August 4, 2006 Rapporter Share Skrevet August 4, 2006 denne syns jeg er pen! mener Tazzen her på Forumet har det samme på sølv kanonen sin! LEKKERT ;) Siter 89 Corrado G60 (driver å bygger opp) 69 Bobble Rodster cab (havarert motor) 83 Golf 1 GTI (til slags) STJELT I NARVIK :(http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=115813 93 Golf VR6 (bruksbilen) http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=107217 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
endorfun Skrevet August 4, 2006 Rapporter Share Skrevet August 4, 2006 Dette ser helt grusomt ut, er nok en grunn til at du ikke ser det så ofte... Dette derimot:thumb Siter -endorfun- www.smartforum.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rallyeman Skrevet August 4, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 4, 2006 Må jo si meg ganske enig at det er nice med den siste der! Fort og gjøre ting litt "overkill" på disse bilene.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marvil Skrevet August 4, 2006 Rapporter Share Skrevet August 4, 2006 Skilthullet på den dere nevner er bra, er vel original..? Greit nok at resten av bagasjelokket er cleaned/igjensveisa, men var vel snakk om skilthullet i denne tråden..? Siter » [ ] Audi A3 Cruiser Edition, 2004 » [x] VW Golf 3 Carbon Edition, 1996 (showcase) » Pengesluk, solgt » [x] VW Golf 2 Pendlebil Edition, 1989 » Krasjet, deretter solgt Bildegalleri: » http://foto.sparklingblue.net Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RedLightning Skrevet August 4, 2006 Rapporter Share Skrevet August 4, 2006 Eller "eventuelt andre gode bilder av ei modifisert golfræv?" :) Siter Vw golf3, 98 modell - prosjekt Vw golf2, 89 modell - solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
srednA Skrevet August 4, 2006 Rapporter Share Skrevet August 4, 2006 Noen som har noen gode bilder på bil med dette? Eventuelt andre gode bilder av ei modifisert golfræv? Jeg har en ekstra bakluke som er sveisa helt igjen. Pm om du skulle trenge.... Selv syntes jeg bilde nr. 4 fra toppen er finest Siter Dodge D200, 79 mod -- Daihatsu Rocky 2,8TD Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tony Skrevet August 4, 2006 Rapporter Share Skrevet August 4, 2006 Sånn ser min ut, jeg synes det penest med clean-list eller sveisa igjen der lista skal være.. Siter - 1995 VW "Cult Golf" :) x 1986 VW Golf 2 1.8 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|Massern| Skrevet August 4, 2006 Rapporter Share Skrevet August 4, 2006 Helt klart finest med clean list eller kun sveisa igjen viskerhull/emblem og fjerne lista så du får mindre skiltplass. Helsveisa blir for nakent og flatt. Siter "The devil on my shoulder got a devil on his back" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marvil Skrevet August 4, 2006 Rapporter Share Skrevet August 4, 2006 Eller "eventuelt andre gode bilder av ei modifisert golfræv?" :) Overså visst den, leste bare overskriften.. :) Siter » [ ] Audi A3 Cruiser Edition, 2004 » [x] VW Golf 3 Carbon Edition, 1996 (showcase) » Pengesluk, solgt » [x] VW Golf 2 Pendlebil Edition, 1989 » Krasjet, deretter solgt Bildegalleri: » http://foto.sparklingblue.net Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vwgolfahs Skrevet August 4, 2006 Rapporter Share Skrevet August 4, 2006 nr 6 fra toppen er jo såklart finest..hva skal du med den lista der da og en åpner..kun ha skilt og belysning..alt annet er jo bare piss=) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg