Gå til innhold

Min nye Golf TDK 1992 Modell

Ranger emnet


solrud

Anbefalte innlegg

  • Svar 31
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Yes, det var slik jeg og starta.... "bytte ut lyktene, ikke noe mer" :D

Men lykke til!

 

Denne skal nok bli holdt relativt orginal, tror jeg har stylet og styrt nok med bil siste årene for og sidet sånn.. hehe..

 

men tiden vil vise, lukter allerede hel lakkering her så..:P

00 Audi TT 1.8T Quattro

93 Ford Mondeo GLX 16v ( Solgt )

92 Golf 3 TDK ( Solgt )

92 Lancia Dedra 2.0i Turbo HF ( Solgt! )

92 Golf 3 GTI ( Prosjekt bil, solgt! )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Flott at du fikk solgt Lancian idag og fikk henta deg denna, selv om Lanciaen var barsk den og (den ble jo avbilda i bladet Motor og hele pakka :D ).. :)

Golfen ser bra ut, så du får ta en tur oppover en gang, så vi får kikka på den.. :)

 

Enig der.. Deilig og kjøre en bil som ikke bråker så jævlig, kjørte golfen fra kongsberg i dag, merket at det ikke var like mye hester under panseret der, men bensin tanken var nok meget fornøyd med diesel hester.. :P

Var grom den ja, men litt lei av den, får se hva golfen har og by på framover.. :)

 

Får ta en tur etterhvert vettu..

00 Audi TT 1.8T Quattro

93 Ford Mondeo GLX 16v ( Solgt )

92 Golf 3 TDK ( Solgt )

92 Lancia Dedra 2.0i Turbo HF ( Solgt! )

92 Golf 3 GTI ( Prosjekt bil, solgt! )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

så meget pen ut :) trodde ikke gullfelger var tingen på golf III, men det så ikke så verst ut på denne ass :thumb

 

 

 

takk takk.. :)

 

syntes egentlig felgene passer bilen selv jeg..

 

må bare valse litt bak i skjermene, subber litt, er ikke helt orginalt ET på felgene, så stikker 2-3 mm ut ekstra, som gjør at det subber.. hehe..

00 Audi TT 1.8T Quattro

93 Ford Mondeo GLX 16v ( Solgt )

92 Golf 3 TDK ( Solgt )

92 Lancia Dedra 2.0i Turbo HF ( Solgt! )

92 Golf 3 GTI ( Prosjekt bil, solgt! )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blir så fornøyd når man skal koble inn cd spillere, men overgangene ikke passer overns.. flott altså.. hehe..

 

noen som vet hvor i oslo kan man få kjøpt overgang fra kenwood spiller til panasonic? snakker iso plugg liksom.. noen som har noe ide? vet at sr bil radio har det, men de har tydeligvis stengt...

00 Audi TT 1.8T Quattro

93 Ford Mondeo GLX 16v ( Solgt )

92 Golf 3 TDK ( Solgt )

92 Lancia Dedra 2.0i Turbo HF ( Solgt! )

92 Golf 3 GTI ( Prosjekt bil, solgt! )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Velkommen i diesel knurr gjenge Andreas, bare å skru opp for å få litt mer guff no så blir du fornløyd.

- 2002 Passat TDI 4 Motion

- 1996 Golf GTi 16V http://forum.vwaudi-club.no/showthread.php?p=924976&posted=1#post924976

- 1989 Golf G60 Rallye http://forum.vwaudi-club.no/showthread.php?p=924951#post924951

(x) 1993 Golf 3 GTD Special

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Velkommen i diesel knurr gjenge Andreas, bare å skru opp for å få litt mer guff no så blir du fornløyd.

 

 

 

takk takk tommy..

 

 

spørs om jeg tør og kødde noe nedi der på denne her.. lader 0,7 nå.. men fare for at kommer en IC og litt høyere trykk ja.. :P

00 Audi TT 1.8T Quattro

93 Ford Mondeo GLX 16v ( Solgt )

92 Golf 3 TDK ( Solgt )

92 Lancia Dedra 2.0i Turbo HF ( Solgt! )

92 Golf 3 GTI ( Prosjekt bil, solgt! )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 weeks later...

Hehe.. Da var en annen nyhet på gang.. Dere som kjenner meg litt, sukker kanskje litt.. hehe..

 

men golfen er solgt;) hehe.. :p obs obs..

 

diverese grunner til det, men solgte med fortjenste.. ;)

00 Audi TT 1.8T Quattro

93 Ford Mondeo GLX 16v ( Solgt )

92 Golf 3 TDK ( Solgt )

92 Lancia Dedra 2.0i Turbo HF ( Solgt! )

92 Golf 3 GTI ( Prosjekt bil, solgt! )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

long time no see....det var da ikke lenge du hadde den bilen=)hehe..tenkte jeg skulle si at jeg hadde vr6 baklamper du kunne fått slengt etter deg til en go pris,men de er jo ikke så forskjellig fra de du hadde..." men men..du styrer og står i med biler (som aldri blir helt ferdig) kremt...hææ?=)hehe..hva blir det neste a? jass opp no gromt no nå!!!=)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

haha, nytt prosjekt på gang?

 

Ser jeg en ny bil i lista?

 

"93 Ford Mondeo GLX 16v"

 

hehe.. ser ny bil i lista ja:P

sånn kan det gikk, klarte ikke dy meg vettu..

 

så ble ford av alle ting, aldri trodd jeg skulle havne der, men så skjedde det, kom over noe som virker greit, med automat gir;) og det er så herlig det. hehe..

 

blir vel prosjket bruks bil tror jeg:P hehe.. ser litt styla ut allerede så:P hehe.

 

dama skulle kanskje ha seg golf 3 eller polo, så kanskje mekker en tråd om hennes bil etterhvert ( mot hennes vilje ) :P

00 Audi TT 1.8T Quattro

93 Ford Mondeo GLX 16v ( Solgt )

92 Golf 3 TDK ( Solgt )

92 Lancia Dedra 2.0i Turbo HF ( Solgt! )

92 Golf 3 GTI ( Prosjekt bil, solgt! )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

long time no see....det var da ikke lenge du hadde den bilen=)hehe..tenkte jeg skulle si at jeg hadde vr6 baklamper du kunne fått slengt etter deg til en go pris,men de er jo ikke så forskjellig fra de du hadde..." men men..du styrer og står i med biler (som aldri blir helt ferdig) kremt...hææ?=)hehe..hva blir det neste a? jass opp no gromt no nå!!!=)

 

er det ikke den karen da.. mye bil på gang skjønner jeg? 4 er og 3 er?

tja, ikke så mye biler som ikke blir ferdig, holdt dem som dem er, hatt 3 biler etter det golf prosjketet nå.. ble ford nå da;)

 

hehe, nei, hadde den ikke lenge, fristet ikke helt, så solgte den..

 

ble en ford mondeo nå;) hehe... bruks bil med automat gir.. herlig bil og kjøre, og ser ganske ook ut egentlig..

00 Audi TT 1.8T Quattro

93 Ford Mondeo GLX 16v ( Solgt )

92 Golf 3 TDK ( Solgt )

92 Lancia Dedra 2.0i Turbo HF ( Solgt! )

92 Golf 3 GTI ( Prosjekt bil, solgt! )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uffa meg, du er til tider litt håpløs du lille venn :iconsm hehe

Også en Ford :fatality: sukk hehe, jaja.

- 2002 Passat TDI 4 Motion

- 1996 Golf GTi 16V http://forum.vwaudi-club.no/showthread.php?p=924976&posted=1#post924976

- 1989 Golf G60 Rallye http://forum.vwaudi-club.no/showthread.php?p=924951#post924951

(x) 1993 Golf 3 GTD Special

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår