OPEL 2RE Skrevet August 3, 2006 Rapporter Share Skrevet August 3, 2006 Skulle skifte jordinga på dynamoen i dag og klarte SELFØLGELIG å fucke gjengene der jordinga skus fast sammen med det strammestaket i blokka:shake damndamn har jo skrudd den inn og ut 100 ganger før, men det måtte jo gå galt i dag... noen så vet hva jeg kan gjøre?? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NIGHTCD Skrevet August 3, 2006 Rapporter Share Skrevet August 3, 2006 finn en annen plass å jorde :-) litt lengre ledning.. mener det er et jordings punkt litt lengre inn mot midten :-) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
OPEL 2RE Skrevet August 3, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 3, 2006 ja hadde d bare vært for jording hadde d ikke vært problem, men det staget til å stramme dynamo/dynamoreim er også festet med den skrua=( så jeg MÅ feste den skrua i samme hullet.... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NIGHTCD Skrevet August 3, 2006 Rapporter Share Skrevet August 3, 2006 ok.. da har du 2 valg.. 1. bytte insug (mener denne er en del av dette festet)' 2. bore opp hullet og sette gjennom gående bolt med mutter på.. :-) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Corsa16V Skrevet August 3, 2006 Rapporter Share Skrevet August 3, 2006 Kan du ikkje bruka ein sånn gjenge tapp da? Og laga nye gjenger? Siter Opel Vecra B 1,6GL 16V Opel Power!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
OPEL 2RE Skrevet August 3, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 3, 2006 ellår eg bare tar ein bolt med mutter tvers igjennom:thumb Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg