Tutty Skrevet August 3, 2006 Rapporter Share Skrevet August 3, 2006 Jeg skal selge 2 stk recaro skinnstoler, baksete og dørtrekk. Interiøret er på ingen måte strøkent, derfor selges det billig. Det er hull på venstre sidestøtte i førerstol, som mange andre har. Tror ikke det er flere hull i det. Har vært høyttalere i dørtrekka foran, og der sitter det nå treplater. Har bud på 3000 kr.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tutty Skrevet August 4, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 4, 2006 Ingen andre som vil ha ? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TME Skrevet August 4, 2006 Rapporter Share Skrevet August 4, 2006 Får du tre ark for DET intreøret er det vel bare og selge.... Er min mening.. Er jo ferdig og må påkostes 5lapper til....:iconsm Siter 952HK / 3 biler... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tutty Skrevet August 5, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 5, 2006 Får du tre ark for DET intreøret er det vel bare og selge.... Er min mening.. Er jo ferdig og må påkostes 5lapper til....:iconsm Ja vel.. da må vel nesten du være DUM ?? Jeg vet ikke om du vet hva jeg selger en gang jeg, men det ikke en Ipod nano som ikke funker for å si det sånn. Har lagt ut dette på fastford, og der får jeg helt andre tilbakemeldinger.. så jeg vet ikke helt om du veit hva du snakker om jeg ? nei, det stemmer det, du gjør ikke det.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
meino Skrevet August 5, 2006 Rapporter Share Skrevet August 5, 2006 dette interiøret er verd mye penger! å for 3 laken hadde jeg overført penger med en gang hvist det hadde passet min bil! Siter Tar deg ikke på motor men tar deg på galskapen! *Audi A4 TdiQ* *King Cab 2.2 badass*solgt* *Sierra 2.0 IS *søppel* *arctic cat zl 500 *solgt* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tutty Skrevet August 5, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 5, 2006 dette interiøret er verd mye penger! å for 3 laken hadde jeg overført penger med en gang hvist det hadde passet min bil! Men det gjør det desverre ikke... stolene framme passer vel over, men ikke noe mer enn det. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tutty Skrevet August 6, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 6, 2006 Selges til førstemann med 3500 kr som henter! Dette er billig! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg