Gå til innhold

Diverse 240`er jeg vil ha deres formening om

Ranger emnet

Zemeckis

Anbefalte innlegg

http://www3.autodb.no/cgi-bin/car/detail.pl?nr=1190588

Hvis du hadde revet av øyelokkene og satt på andre felger på denne så er den fin, er ikke så ille denne stylinga... Men hvor får han tak i reservedekk? :thumb

242 var fin den og!

Dekkskum!:iconsm

-99 Golf GTI 1.8t (fmic,kw,bsr,ts-racing)

-87 24o Turbo (under oppussing)

Tidligere biler-92 E34 M5 Touring -86 Sierra IS -90 240 turbo -03 Honda Nsr (solgt) -03 Honda Nsr (spiker)-86 Suzuki Fz (solgt)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 62
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

http://www3.autodb.no/cgi-bin/car/detail.pl?nr=1180191

-B21ET, litt sparing til billig datasprut så jeg blir K-Jet, så bør vel denne dugge også. Pen farge, samme som den jeg har nå. Skal ivertfall få taki meg hviteblinkers bak.

Gamlebilen min faktisk =) Solgte den i februar, da med b230a. Så hør om den er godkjent med b21et. Er uansett ikke problem å få godkjent.. Solgte den for 13 000 forresten, men det var som sagt med b230a, uten eugodkjenning og uten årsavgift. Så du får bestemme sjøl om du syns den er verdt 35 000. Stemmer at denne er rustfri, eneste stedet det var noe var i bagasjerommet oppå tanken, så ikkje dette før bilen skulle selges ellers hadde det blitt tatt. Og så vidt noe overflate på hjulbuer bak og nederst bak på kanalene. Fantastic Volvo på forumet eide bilen før meg igjen.. Meg eg syns det ser ut som om han har hevet bilen igjen, kanskje for Lesjöforsen ble aldri stemplet i vognkortet og han hadde gjerne ikkje papirer på det.

Bil: 07 Volvo V70

Tidligere biler: 97 740, 97 Subaru Justy 4x4,97 Fiat Brava, '86 240 GL (LPG), '91 Volvo 940 GL (LPG), '92 Volvo 945 Turbo, '86 Volvo 240 GLE, '85 Opel Rekord 2.0S, '90 Ford Scorpio 2.0i GL

Lenke til kommentar
Del på andre sider

LoCDoG: Er den bilen du har som link i signaturen din?

Ekren: Joda, hadde sikkert gått den(242`n), følger jo med litt av hvert da. Og den 244 ser grei ut, men jeg vil helst ha en som er ferdig, må vel taues eller fraktes med henger den der. Og jeg kjenner ikke noe som har stor henger til å frakte bil med.

Men en ting på den 242`n:

-Lakkerte bremseklosser:s Håper han med kalippere der ja.

- Volvo 240 83`(Solgt)

- Volvo 245TIC 89`

-Member of VOLVOklubbenTrøndelag

Lenke til kommentar
Del på andre sider

LoCDoG: Er den bilen du har som link i signaturen din?

Ekren: Joda, hadde sikkert gått den(242`n), følger jo med litt av hvert da. Og den 244 ser grei ut, men jeg vil helst ha en som er ferdig, må vel taues eller fraktes med henger den der. Og jeg kjenner ikke noe som har stor henger til å frakte bil med.

Men en ting på den 242`n:

-Lakkerte bremseklosser:s Håper han med kalippere der ja.

Håper det er ingen som gjør det vertfall :P

- Volvo 240 Turbo Intercooler 90 mod

400hk prosjekt..

- Volvo 740 Turbo Intercooler 89 mod

Mvh

//Kristian Ekren

Lenke til kommentar
Del på andre sider