Gå til innhold

Diverse 240`er jeg vil ha deres formening om

Ranger emnet

Zemeckis

Anbefalte innlegg

• Svar 62
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

ringte du på den røde 242'n?

Nei, har ikke gjort det enda. Må se ann min egen økonomi og slikt først. Venter på bostøtte fra lånekassa og venter med at ringe rundt før jeg har klart for meg hvor mye jeg skal bruke på bil nå. Har en tendens til å virke for interessert iblandt:p

- Volvo 240 83`(Solgt)

- Volvo 245TIC 89`

-Member of VOLVOklubbenTrøndelag

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gamlebilen min faktisk =) Solgte den i februar, da med b230a. Så hør om den er godkjent med b21et. Er uansett ikke problem å få godkjent.. Solgte den for 13 000 forresten, men det var som sagt med b230a, uten eugodkjenning og uten årsavgift. Så du får bestemme sjøl om du syns den er verdt 35 000. Stemmer at denne er rustfri, eneste stedet det var noe var i bagasjerommet oppå tanken, så ikkje dette før bilen skulle selges ellers hadde det blitt tatt. Og så vidt noe overflate på hjulbuer bak og nederst bak på kanalene. Fantastic Volvo på forumet eide bilen før meg igjen.. Meg eg syns det ser ut som om han har hevet bilen igjen, kanskje for Lesjöforsen ble aldri stemplet i vognkortet og han hadde gjerne ikkje papirer på det.

Hehe God bilen dette . Men du glemte rusten rundt for og bakvinduene og fremme på kanalen ved førerer døren ,er platen litt tynn og litt oste hull i.Sparklet igjen disse hullene(jallamekk).Men Dørene er det ikke en rust flekk på og VAR tight og fin og kjøre faktisk bedre og kjøre en den nye jeg kjøpte pga slitte foringer og ett dårlig kuleledd framme .

Lenke til kommentar
Del på andre sider

er faktisk i meget good stand den sølvfarga 240'en. nye dempere (bilstein),foringer,bremser,interiør,maskin,eu-ok te 08,stereo,GODKJENDT OMBYGGET!....og forresten, du som seier at du har eigd den før! det er skikkeli hobby å sparkle ein volvo!! det er noko som skal gjeres skikkeli!

Audi a4 1,8TQ

volvo 850 T5-R

volvo 240 turbo fk

Mazda RX-7

Volvo 240 turbo et

Lenke til kommentar
Del på andre sider

er faktisk i meget good stand den sølvfarga 240'en. nye dempere (bilstein),foringer,bremser,interiør,maskin,eu-ok te 08,stereo,GODKJENDT OMBYGGET!....og forresten, du som seier at du har eigd den før! det er skikkeli hobby å sparkle ein volvo!! det er noko som skal gjeres skikkeli!

Var ikke akkurat noe bil og satse på sånn sett, for min del. Men har sveiset hatte hylla bak var borte vekk under vinduet kan man si.Kanalene er vel ikke akkurat så gode lenger innvendig med tanke på att eiern før meg sveiste kanalen ved passasjerdøra framme på en jalla metode la bare plate oppå den andre

vet sparkel er jalla så trenger ikke opplyse om det

Lenke til kommentar
Del på andre sider