Gå til innhold

Poffs!! , Klar for og dra igang ett treff til!?

Ranger emnet

LaSSiss

Anbefalte innlegg

• Svar 34
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Vi må dra et sånt treff til, det varma i hjertet å få litt gummirøyk og lukten av kjærlighet (brent gummi). Også var det ganske morro å diskutere den slappe wastegaten til poffs... Samme sted og samme tid som sist???

92' 945 Turbo brukis

92' 240 Turbo prosjekt

82' Golf mk1 "GTI" 16V prosjekt

75' 242 (gjemt men ikke glemt)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

usj; 6 timers kjøretid :( heller et sted nærmere hovedstaden da ass...

Hehe, fin tur det! :) Er jo fin natur her på andre siden av fjellet vet du! ;) Fjorder, fjell og ikke bare gårdsbruk med uendelig lange marker. Hvis det blir nermt hovedstaden, så kommer ikke jeg. Hehe! Det er jo grunn nok til å legge det hit. Neida, dere får ha lokaltreff der, så mekker vi noe her i vest.

Men husk; :pics

Ønsker å kjøpe alu bakaksel til 240.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, fin tur det! :) Er jo fin natur her på andre siden av fjellet vet du! ;) Fjorder, fjell og ikke bare gårdsbruk med uendelig lange marker. Hvis det blir nermt hovedstaden, så kommer ikke jeg. Hehe! Det er jo grunn nok til å legge det hit.

Og endel regn, har jeg hørt......... :P

Volvo - Før en drøm, nå en livsstil!

JRRacing

240'n min

- Volvo 240 GL, (snart FT + snacks :) )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, fin tur det! :) Er jo fin natur her på andre siden av fjellet vet du! ;) Fjorder, fjell og ikke bare gårdsbruk med uendelig lange marker. Hvis det blir nermt hovedstaden, så kommer ikke jeg. Hehe! Det er jo grunn nok til å legge det hit. Neida, dere får ha lokaltreff der, så mekker vi noe her i vest.

Men husk; :pics

hehe litt enig med deg der colli:)

må jo få till noe her på vestlandet oxo:)

1981 240TIC Prosjekt

1998 Mitsubishi Galant GLX STV Bruksbil (Konebil)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehe litt enig med deg der colli:)

må jo få till noe her på vestlandet oxo:)

ja ,sant det...

COLLI OG DABUTCHER OG frk T4; KOM DERE UT HER PÅ TREFFPLANLEGGING..

Vi må jo ordne noe a la Eikås men med litt bedre "program" og oversikt....

Herlig med sol, var jo regn når jeg var på feil side av fjellet...

Lenke til kommentar
Del på andre sider