Cereal Skrevet August 3, 2006 Rapporter Share Skrevet August 3, 2006 har litt problemer med at ladetrykket er 0,5 , skulle egentlig være 1,1 med chip.. har hørt at jeg bør sjekke magnetventilen..noen som vet hvor mange ohm det skal være når jeg måler mellom kontaktene på magnetventilen?? Siter 98- Subaru Impreza GT x - 95- Volvo 850 T5 x - 87- VW Golf Gti 1,8 16v x - 92- Honda Civic HB 1.5Lsi x - 85- VW Golf Gti 1,8 8v Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars Bj Skrevet August 10, 2006 Rapporter Share Skrevet August 10, 2006 har litt problemer med at ladetrykket er 0,5 , skulle egentlig være 1,1 med chip..har hørt at jeg bør sjekke magnetventilen..noen som vet hvor mange ohm det skal være når jeg måler mellom kontaktene på magnetventilen?? Sjekk heller om den lukker helt (at den er tett) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
s90r Skrevet August 10, 2006 Rapporter Share Skrevet August 10, 2006 Sjekk avlastningsventilen. Hender at disse lekker! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cereal Skrevet August 10, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 10, 2006 bestilte ny ventil i dag..håper at det er denne som er problemet.. Siter 98- Subaru Impreza GT x - 95- Volvo 850 T5 x - 87- VW Golf Gti 1,8 16v x - 92- Honda Civic HB 1.5Lsi x - 85- VW Golf Gti 1,8 8v Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cereal Skrevet August 10, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 10, 2006 Sjekk avlastningsventilen. Hender at disse lekker! jeg har prøvt med en manuell boost control..da virket det i hvertfall helt fint.. kan vel ikke vere avlastingsventilen da? Siter 98- Subaru Impreza GT x - 95- Volvo 850 T5 x - 87- VW Golf Gti 1,8 16v x - 92- Honda Civic HB 1.5Lsi x - 85- VW Golf Gti 1,8 8v Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
s90r Skrevet August 10, 2006 Rapporter Share Skrevet August 10, 2006 jeg har prøvt med en manuell boost control..da virket det i hvertfall helt fint..kan vel ikke vere avlastingsventilen da? OK. Da er det nok magnetventilen :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cereal Skrevet August 10, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 10, 2006 OK. Da er det nok magnetventilen :) får håpe på d ja Siter 98- Subaru Impreza GT x - 95- Volvo 850 T5 x - 87- VW Golf Gti 1,8 16v x - 92- Honda Civic HB 1.5Lsi x - 85- VW Golf Gti 1,8 8v Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars Bj Skrevet August 13, 2006 Rapporter Share Skrevet August 13, 2006 Bare sjekk så den ikke er koplet feil, var borti dette og det tok litt tid før jeg fant feilen Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cereal Skrevet August 19, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 19, 2006 fikk ny magnetventil i går, men det virket ikke noe bedre..hva er det som kan gjøre det da? Siter 98- Subaru Impreza GT x - 95- Volvo 850 T5 x - 87- VW Golf Gti 1,8 16v x - 92- Honda Civic HB 1.5Lsi x - 85- VW Golf Gti 1,8 8v Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cereal Skrevet August 19, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 19, 2006 Bare sjekk så den ikke er koplet feil, var borti dette og det tok litt tid før jeg fant feilen er vel ikke så mange måter å koble den på? Siter 98- Subaru Impreza GT x - 95- Volvo 850 T5 x - 87- VW Golf Gti 1,8 16v x - 92- Honda Civic HB 1.5Lsi x - 85- VW Golf Gti 1,8 8v Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.