Gå til innhold

Hjelp...

Ranger emnet

e-36 burnout

Hva er mest kult på e-36 sedan?  

11 stemmer

1. 1. Hva er mest kult på e-36 sedan?

• "Klassiske" M3 kopi felger
      7
    • Andre felger (Spesifiser gjerne i tråden hvilke)
      5

Anbefalte innlegg

Folkens jeg trenger hjelp!

Jeg har endelig nok penger til nye felger til bilen. Jeg lurer på om jeg burde satse på de "klassiske" M3 kopi felgene, eller om folk har bedre forslag. Felgene skal bestilles innen kort tid (1-2 dager). Sharifs dekksenter leverer disse felgene i en pakke med Falken dekk (235/40/18) til ca 10500,- mens dekkforhandlere her i byen ville ha ca 13500,- (men dette var med Dunlop SP 9000 dekk).

Hva bør jeg satse på???

Vedlagt ligger bilde av M3 kopi felgene. Bilen min er forresten sedan, og er svart (Se bilde til venstre :))

JEG VIL IKKE HA STØRRE ELLER MINDRE ENN 18"! Over 18" får bilen for mye juling, og under 18" blir det for lite... 17" er snart standard :) (ta det siste utsagnet med en klype salt)

post-2374-13804851728977_thumb.jpg

Current Car: 318i

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blærk! Ikke finn på å kjøpe m3 kopier, uansett hvor du snur deg finner du en bmw med like felger.. Dessuten er de utrolig kjipe.. Forslaget om bbs er langt bedre.. Eller hva med cromefelger??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg snakket med dekkforhandler...

De rådet meg vekk fra 19", fordi de mente dette ville gå hardt utover hjullager, aksling etc... ikke det at jeg har peiling... Jeg vil ikke ødelegge bilen min :) De mente 18" var det beste, når du tenker på balansegang mellom komfort (for bil og de som sitter i) og at det skal være bra å se på....

Current Car: 318i

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by e-36 burnout

Du ifra Bergen... Julius hvis jeg ikke tar feil... Hvor skal du kjøpe felger da? Her i byn, Sharif, eller andre?

Jeg er medlem av BMW CCNorway. Vi har rabatt hos Dekk og Felg-spesialisten. Ganske bra avtale også.

Ja, det er mange BMW Spes. E36 som kjører på disse felgene. Men de er rå... M3 Evo blir for dyrt...

Lenke til kommentar
Del på andre sider