Gå til innhold

Heia Bergen Politiet :)

Ranger emnet

Anbefalte innlegg

Ja, dette var en sjokkerende avsløring. Av alle overgrep bergenspolitiet har begått, så må dette være noe av det groveste...

Tilkall SEFO, Amnesty og Menneskerettighetsdomstolen i Haag! Jeg krever Rolf B. Wegeners hode på et fat umiddelbart! (Komplett med prikkete tversoversløyfe) Han er vel ikke politimester i Bergen lenger, men dette er helt klart et resultat av en skammelig ukultur som begynte under hans ledelse.

Still Justisministeren for riksrett, Kjell Magne må gå av, innsett Carl I. Hagen som president! Skattene er alt for høye, biffene er alt for lave, Kongen er Alt for Norge! Forøvrig mener jeg at Karthago må ødelegges.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Robert: Det er gjort :)

Jeg skrev det på en litt humoristisk måte da..

Rattlås: Dette er jo mere ment som en liten spøk...

Nå mener ikke jeg at vi skal ta lappen fra alle politiene i hele Bergen og la de sykle rundt hereetter(selv om noen av de vistnok må det)

Jeg syns bare det er litt komisk da... Det er faktisk masse plasser nede på parkeringa der også skal de stå der mitt imot enveiskjøring...

Dessuten sto de lenge og mysa på parkeringsplasen først, så tenkte de vel de skulle gjemme seg inni den sidegata så ingen så de :)

2003 A4 1.8 TQ

2001 Polo 1.4TDI

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan jeg få skyte inn at ved siste IKEA-treffet i bergen (da når det regnet så j****g) kom onkel blå snikendes en liten runde.

Da han skulle ut igjen, fant han nermeste "åpning" ut, som tilfeldigvis var en innkjørsel. På god vei ut i bil-veien fant onkel-blå ut at det kanskje ikke tok seg så forferdelig godt ut å kjøre forbi et innkjøring-forbudt mens det stod masse trafikanter og så på, og svingte dermed alt det herregårdsvognen hans kunne svinge, får å finne en lovlig utkjørsel. hadde han kjørt en halv meter til måtte han ha rygget.

Lenke til kommentar
Del på andre sider