funkes Skrevet Juli 28, 2003 Rapporter Share Skrevet Juli 28, 2003 Originally posted by Robert Hadde det hver meg som stod der ,s å hadde jeg fått bot, det er no helt sikkert... Og? Er du sjalu på at det er forskjeller på politi og "sivile" i samfunnet? Uff finn dere noe bedre å finne på. Politiet kjører 20 over, politiet prater i mob mens de kjører, politiet vet at det kan være morro med håndbrekk om vinteren etc. Å sitte her å skrive sånn der "jeg så politiet skifte felt over en SPERRELINJE ring CNN" drit blir bare for dumt Siter . Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Danna Skrevet Juli 28, 2003 Rapporter Share Skrevet Juli 28, 2003 hehe, syntes det skiltet så litt photoshoppa ut jeg, men er sikkert bare meg :D bra bilde forresten :D Siter - 1990 Vw Golf GTI 16v Turbo - Powered By Porsche Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
espenaa Skrevet Juli 28, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 28, 2003 Det er ikke ps modda... Bare dårlig kamera... Funkes: neste gang jeg ser deg krysse sperrelinja ringer jeg CNN asså! Så bare pass deg! Siter 2003 A4 1.8 TQ 2001 Polo 1.4TDI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
renjål Skrevet Juli 28, 2003 Rapporter Share Skrevet Juli 28, 2003 er det huset ditt han politiduden nedi gata der er på vei inn i eller ? :D :D :D :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
speedy Skrevet Juli 29, 2003 Rapporter Share Skrevet Juli 29, 2003 Politiet i norge gjør som de vil. Dette må vi andre "normale" folk bare akseptere.... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
taxidriver Skrevet Juli 29, 2003 Rapporter Share Skrevet Juli 29, 2003 det er ikke bare i begrgen purken er sånn da, her hvor jeg bor så kom jeg kjørende i godt driv ganske seint på natta, så ser jeg en bil som kommer MYE fortere bak meg så ser jeg att det er en sivil bil, så ser jeg att den bare legger seg ut rett før en bakke topp og kjører forbi meg, jeg gidder ikke å legge meg på hjul men når jeg møter den purken igjen 20 min etterpå på esso og jeg sa det til han, så sier tosken: øøøø, hmmmm, *klør seg i hue*, var på utrykning.. så spør jeg uten blå lys? så sier han:kunne ikke fordi de kunne høre att vi kom.. tror jjeg ikke no på.. så bare sa han att han skulle ta det til etteretning.. skulle nesten ha ringt å anmeldt han.. det positivet er att nå så har de bare en sulin 125 hk subaru forester som sivil bil.. :D de hadde s-turbo før.... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
k9v Skrevet Juli 29, 2003 Rapporter Share Skrevet Juli 29, 2003 Det finnes nok mange politifolk som styrer akkurat som dem vil, men det finnes selvsagt også dem som oppfører seg. Husk at politifolk (var)er akkurat som meg og deg, mennesker, selv om noen av dem ikke takler makten de får ved å bli politi, og dermed misbruker den. Bilinteresserte onkler' er det nok noen av også, og man skal ikke se bortifra at de kan være harde på gassen og tar en frekk forbikjøring en gang i blandt.... Ta alltid med kamera, vet aldri hva som skjer :D Siter 04 BMW 320Cd Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
funkes Skrevet Juli 30, 2003 Rapporter Share Skrevet Juli 30, 2003 Originally posted by k9v Det finnes nok mange politifolk som styrer akkurat som dem vil, men det finnes selvsagt også dem som oppfører seg. Husk at politifolk (var)er akkurat som meg og deg, mennesker, selv om noen av dem ikke takler makten de får ved å bli politi, og dermed misbruker den. Bilinteresserte onkler' er det nok noen av også, og man skal ikke se bortifra at de kan være harde på gassen og tar en frekk forbikjøring en gang i blandt.... Ta alltid med kamera, vet aldri hva som skjer :D Jepp de er det...husker når Amcar arrangerte street legal oppi her for en del år siden så stilte purken med en amerikansk purkbil som de fikk lånt seg. de kjørte på stripa med den og greier... Mange purk som faktisk synes bil er veldig kult :) Siter . Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg