oeb Skrevet August 3, 2006 Rapporter Share Skrevet August 3, 2006 Jaaau.. Kom med bilder.. plages med å finne noe særlig plass til min uten at den blir for utsatt, er ikke plass der dem står originalt. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LaSSiss Skrevet August 3, 2006 Rapporter Share Skrevet August 3, 2006 under ved leppa da? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oeb Skrevet August 3, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 3, 2006 Virker som det blir stor fare for å slå av koblingene.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LaSSiss Skrevet August 3, 2006 Rapporter Share Skrevet August 3, 2006 tja, mulig det.. Koblingene kan du vel sikkert vri oppover vel? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EVOLVE_88 Skrevet August 3, 2006 Rapporter Share Skrevet August 3, 2006 sette den der luftfilterboksen til en sugemotor skulle ha vært om du skjønner?? Siter -volvo 240 88mod 240GLE -Turbo prosjekt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
maxis Skrevet August 4, 2006 Rapporter Share Skrevet August 4, 2006 Jeg har plasset min innenfor luftinntakene i frontspoilern,i samme høyde som "stiveren" som radiatorn står på. skal bare senke ca 10 cm.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aremme Skrevet August 4, 2006 Rapporter Share Skrevet August 4, 2006 rett innafor grillen, ned i der hadde eg den på gamle bilen fungerte fint det;) no har eg der som luftfilteret til sugemotor står:) er vell der den står orginalt? Siter 1981 240TIC Prosjekt 1998 Mitsubishi Galant GLX STV Bruksbil (Konebil) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg