vibeke Skrevet August 3, 2006 Rapporter Share Skrevet August 3, 2006 Hei. Jeg har en camaro 1981 modell som jeg ikke får start på, men mangler bare nytt innslag nå.. Noen som vet hvor jeg kan få tak i et, enten på internett eller i en butikk i nærheten av stavanger, og omtrent pris? Siter HONDA CRX <3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Blackbird Skrevet August 4, 2006 Rapporter Share Skrevet August 4, 2006 Hei. 190,- koster det hos Amerikanske Bildeler i Halden. http://amerikanskebildeler.no/ http://www.amerikanskebildeler.no/amcar99/ramme.htm Det enkleste er vel å ringe 69195040 og be de sende et. I Stavanger har du jo dette: http://www.amcarsenteret.no/index.htm De kan sikkert hjelpe deg. Bilen skal vel vere klar til Solatreffet 11-13 Aug? LT eller Z28 du har da? Bilde? Her er to andre damer i området med F-body. Siter -71 Vista Cruiser -79 Trans Am Blackbird -96 Suburban 5,7 Vortech X:G20-K5-S10-Z28-GTA-Astro-Caprice-Century-Regal-Mustang-Dart-Ramcharger+++ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lulle Skrevet August 4, 2006 Rapporter Share Skrevet August 4, 2006 Det nu nyydelige biler.. har likens sjøl. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr.TransAm Skrevet August 4, 2006 Rapporter Share Skrevet August 4, 2006 Nammenamm!!! Hvilken farge har du på bilen din Lulle? Siter 1984 Recaro T/A 350 X - 1982 Recaro T/A X - 1984 Chevy G20 X - 1969 Custom Beetle Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vibeke Skrevet August 4, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 4, 2006 Takk ska du ha! Ja den ska helst bli klar te sola treffet.. Har to startere men innslaget er ødelagt på begge..! Det er en z28, har ikke noe bra bilde her på pcen, men har dette hvor jeg skrur hehe ;) http://image57.webshots.com/457/4/98/42/2066498420075615827yijNNy_ph.jpg Siter HONDA CRX <3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr.TransAm Skrevet August 4, 2006 Rapporter Share Skrevet August 4, 2006 Bra dame, bra bil!:D:D:D:D:D Hva har blitt gjort med den? Siter 1984 Recaro T/A 350 X - 1982 Recaro T/A X - 1984 Chevy G20 X - 1969 Custom Beetle Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vibeke Skrevet August 4, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 4, 2006 Den er lakkert, var orginalt hvit (er nå svart..) og hele motoren er skiftet ut.. Men hvordan får du bilde under navnet..? Siter HONDA CRX <3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BossCat Skrevet August 4, 2006 Rapporter Share Skrevet August 4, 2006 Den er lakkert, var orginalt hvit (er nå svart..) og hele motoren er skiftet ut.. Men hvordan får du bilde under navnet..? Hei, for å få bilde under navnet, der er en toolbar øverst på sidene her, klikk på User CP øverst på venstre side på skjermen, og deretter Edit Avatar i menyen som du finner på venstre side av den siden som kommer opp Siter Bilforumet.noModerator: Lakk og Karosseri Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vibeke Skrevet August 4, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 4, 2006 takk ;) Siter HONDA CRX <3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr.TransAm Skrevet August 4, 2006 Rapporter Share Skrevet August 4, 2006 Har du noen flere bilder av bilen Vibeke?? Du har PM forresten... (se øverst til høyre på siden) Siter 1984 Recaro T/A 350 X - 1982 Recaro T/A X - 1984 Chevy G20 X - 1969 Custom Beetle Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr.TransAm Skrevet August 4, 2006 Rapporter Share Skrevet August 4, 2006 Har spurt om dette før, men må bare igjen; Når skal vi få gleden av noen bilder?;) Hvor skaffer du dekaler fra? Vet om flere dekalsett til salgs på ebay hvis du trenger hjelp til å finne no'n. Siter 1984 Recaro T/A 350 X - 1982 Recaro T/A X - 1984 Chevy G20 X - 1969 Custom Beetle Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lulle Skrevet August 4, 2006 Rapporter Share Skrevet August 4, 2006 Nammenamm!!! Hvilken farge har du på bilen din Lulle? Sort, men mangler ørnen og de andre dekalene. men de kommer... det er mange som sikler , og spørr om jeg skal selge den. men dær tar de feil.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr.TransAm Skrevet August 4, 2006 Rapporter Share Skrevet August 4, 2006 Sort, men mangler ørnen og de andre dekalene. men de kommer... det er mange som sikler , og spørr om jeg skal selge den. men dær tar de feil.. Hvilken farge kjører du på dekalene da? Hvilken farge er interiøret? Siter 1984 Recaro T/A 350 X - 1982 Recaro T/A X - 1984 Chevy G20 X - 1969 Custom Beetle Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lulle Skrevet August 4, 2006 Rapporter Share Skrevet August 4, 2006 bilen er sort å interiøret er sandfarget, så tengte på gullørn. Hvordan får man lagt inn bilder i forumet? Får kjøpt dekalene hos amerikanske bildeler, men skal vente med dekalene til jeg får lakkert bilen og fått nytt panser. biler kler shaker hood så jævli gott. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ElCamino Skrevet August 4, 2006 Rapporter Share Skrevet August 4, 2006 bilen er sort å interiøret er sandfarget, så tengte på gullørn.Hvordan får man lagt inn bilder i forumet? Får kjøpt dekalene hos amerikanske bildeler, men skal vente med dekalene til jeg får lakkert bilen og fått nytt panser. biler kler shaker hood så jævli gott. Bilder kan du laste opp på http://www.photobucket.com . Veldig enkelt og veldig gratis. Siter 1978 Chevrolet Camaro 1999 Opel Omega 1978 Opel Ascona B prosjekt Speed kills, drive japanese and live forever! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg