Astroboy Skrevet August 8, 2006 Rapporter Share Skrevet August 8, 2006 Hvor ble det av frøkenen da? trur ej skremte ho.. d e d ej bruka å gjer med jente.. (rart ditta me kor redd dei blir for en svart van med sota rute og gangstercap med lys..) men so e d enkelte so falle for det samme, men så... ehh.. ja, nok om det.. :P Siter Bilpark: -00 Jeep Grand Cherokee Limited 4,7L V8 -67 Chevrolet Chevelle 396BB Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vibeke Skrevet August 9, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 9, 2006 Hehe skremme ikkje meg vett du! ;) Eg har fått innslaget fra amerikanske bildeler.no nå så har skrudd og skrudd, og nå starte an faktisk! :D Men me mangle bakstykke te starteren så det blir ikkje någen fin lyd siden starteren og tannkransen passe ikkje heilt ennå.. Men eg tror typen min har skafft et bakstykke.. :) Så kanskje det blir sola te helgå..?:D Og forresten, ka e ein pm? Siter HONDA CRX <3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bullitt Skrevet August 9, 2006 Rapporter Share Skrevet August 9, 2006 pm æ en Private message. sjekk inboksen din på forumet! Siter 1981 DMC DeLorean 1979 Pontiac Trans Am 2000 Peugeot Partner Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BossCat Skrevet August 9, 2006 Rapporter Share Skrevet August 9, 2006 Eller trykk på Private Messages rett under der det står Welcome, Vibeke oppe i høyre hjørne av skjermen din på toppen av siden Siter Bilforumet.noModerator: Lakk og Karosseri Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vibeke Skrevet August 9, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 9, 2006 Ja, takk fant den nå :) Siter HONDA CRX <3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PaleRider Skrevet August 9, 2006 Rapporter Share Skrevet August 9, 2006 Hehe skremme ikkje meg vett du! ;) Og forresten, ka e ein pm? premenstruell hmmmmmmmmm Siter 1964 Ford Fairlane 500 RS Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vibeke Skrevet August 9, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 9, 2006 Hahahah løyen du :p Nei premenstruell e pmS vett du, lille venn :) Siter HONDA CRX <3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PaleRider Skrevet August 9, 2006 Rapporter Share Skrevet August 9, 2006 å pokker, men de va nære unna..:violin: Siter 1964 Ford Fairlane 500 RS Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vibeke Skrevet August 9, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 9, 2006 heheh ja d e sant ;) du vett kanskje ka det betyr og?:p Siter HONDA CRX <3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bead-lock Skrevet August 9, 2006 Rapporter Share Skrevet August 9, 2006 Hehe skremme ikkje meg vett du! ;) Eg har fått innslaget fra amerikanske bildeler.no nå så har skrudd og skrudd, og nå starte an faktisk! :D Men me mangle bakstykke te starteren så det blir ikkje någen fin lyd siden starteren og tannkransen passe ikkje heilt ennå.. Men eg tror typen min har skafft et bakstykke.. :) Så kanskje det blir sola te helgå..?:D Og forresten, ka e ein pm? Kommer det lyd? Da er det vel bare å legge på noen skims? onder på begge sider eller bare inne eller ute? Siter Min hjemmeside... http://www.lefsa.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sjokoladekake Skrevet August 9, 2006 Rapporter Share Skrevet August 9, 2006 Bilder? :D Siter - 1997 Nissan Primera GX Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lulle Skrevet August 10, 2006 Rapporter Share Skrevet August 10, 2006 hallåys, var ute å målte kopressjonen på min 350 chevy,, 112 psi . er det bra? ellers er det veiand innsug, hokker hedders, går det ann finne ut noe om effekt av denne motor? ellers er resten orginalt, ser det ut for. de som hadde bilen før meg, sa de hadde gjort en lett trim. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr.TransAm Skrevet August 10, 2006 Rapporter Share Skrevet August 10, 2006 Hvor blir bildene av som man legger inn ? var inne på http://www.photobucket.com Endelig fikk jeg det till:hello: sender noen bilder av bilen min.. Noe arbeid er det jo, men ellers fungere bilen fint. Turbo T/A ja! :D fiiiiiin! Siter 1984 Recaro T/A 350 X - 1982 Recaro T/A X - 1984 Chevy G20 X - 1969 Custom Beetle Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DiNGo Skrevet August 10, 2006 Rapporter Share Skrevet August 10, 2006 niiice. Er en sort 77 Camaro her i Arendal også som ei mørkhåra jente kjører :) Uff jeg bare måå få kjøpt meg en Trans-Am igjen. vekk med gammelt tyskt kjeks :P Siter Galant 2002 comfort sedan Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr.TransAm Skrevet August 10, 2006 Rapporter Share Skrevet August 10, 2006 Begynner å bli på tide det nå Dingo! Siter 1984 Recaro T/A 350 X - 1982 Recaro T/A X - 1984 Chevy G20 X - 1969 Custom Beetle Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg