DiNGo Skrevet August 10, 2006 Rapporter Share Skrevet August 10, 2006 Begynner å bli på tide det nå Dingo! Hehe du var der ja ;) Uff ja drømmedama mi er ei som kjører F-Body og elsker bilen sin ;) Jeg selger Opel'n nå som den står. Orker ikke mer. Kvitter meg med lån isteden så begynner jeg i industrien snart :) Siter Galant 2002 comfort sedan Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vibeke Skrevet August 10, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 10, 2006 Bilder? :D Det ligge bilder av an på den tråden som hette Hva beadlock holder på med ;) Men eg ska ta någen nye bra bilder i dag som eg ska legga ud på den her :) Siter HONDA CRX <3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lulle Skrevet August 10, 2006 Rapporter Share Skrevet August 10, 2006 Skal du fikse damer så skaff deg en TRANS AM. he he Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Astroboy Skrevet August 10, 2006 Rapporter Share Skrevet August 10, 2006 Skal du fikse damer så skaff deg en TRANS AM. he he ja, og ho Vibeke e jo ei dame som fiksa Trans AM da, finner du sammenhengen? :P Siter Bilpark: -00 Jeep Grand Cherokee Limited 4,7L V8 -67 Chevrolet Chevelle 396BB Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lulle Skrevet August 10, 2006 Rapporter Share Skrevet August 10, 2006 ho er vell ute etter det motsatte kjønn, de liker også T/A de ..skjønner du.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Astroboy Skrevet August 10, 2006 Rapporter Share Skrevet August 10, 2006 ho er vell ute etter det motsatte kjønn, de liker også T/A de ..skjønner du.. Altså, ettersom at jeg er "det motsatte kjønn" så trengte du neppe å forklare det for meg da. :P Siter Bilpark: -00 Jeep Grand Cherokee Limited 4,7L V8 -67 Chevrolet Chevelle 396BB Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Blackbird Skrevet August 10, 2006 Rapporter Share Skrevet August 10, 2006 ja, og ho Vibeke e jo ei dame som fiksa Trans AM da, finner du sammenhengen? :P CAMARO Bilen klar for treff nå da? Siter -71 Vista Cruiser -79 Trans Am Blackbird -96 Suburban 5,7 Vortech X:G20-K5-S10-Z28-GTA-Astro-Caprice-Century-Regal-Mustang-Dart-Ramcharger+++ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PaleRider Skrevet August 10, 2006 Rapporter Share Skrevet August 10, 2006 Det ligge bilder av an på den tråden som hette " Ka i helsike e de beadlock holder på med " ;) - fritt oversatt..:iconsm Siter 1964 Ford Fairlane 500 RS Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Astroboy Skrevet August 10, 2006 Rapporter Share Skrevet August 10, 2006 CAMARO Bilen klar for treff nå da? hmm.. trur Lulle ødla meg litt.. forvirra meg med å skrive T/A... man forresten, Lulle: sier du at viss Vibeke skal dra damer, så må hu skaffe seg en T/A istedet? eller missforstår jeg nå? hun har jo tross alt type, hvorfor skal hun dra damer? :P hehe Siter Bilpark: -00 Jeep Grand Cherokee Limited 4,7L V8 -67 Chevrolet Chevelle 396BB Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lulle Skrevet August 11, 2006 Rapporter Share Skrevet August 11, 2006 hmm.. trur Lulle ødla meg litt.. forvirra meg med å skrive T/A... man forresten, Lulle: sier du at viss Vibeke skal dra damer, så må hu skaffe seg en T/A istedet? eller missforstår jeg nå? hun har jo tross alt type, hvorfor skal hun dra damer? :P hehe Det kunne missforståes,:hello: Vibeke er en dame, går jeg sterkt ut fra , det motsatte er en mann, har hun en Transam har hun større drag på menn. siden hun har en , trenger hun ikke å stresse med det. å så kan man snu på flisa...he he :iconsm tror ikke vi skal dra det for langt dette hær.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr.TransAm Skrevet August 11, 2006 Rapporter Share Skrevet August 11, 2006 haha.. for et tema å diskutere! :D:D:D Siter 1984 Recaro T/A 350 X - 1982 Recaro T/A X - 1984 Chevy G20 X - 1969 Custom Beetle Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DiNGo Skrevet August 11, 2006 Rapporter Share Skrevet August 11, 2006 lol. Nei kjøpe bil for å skaffe dame? neii.. De som kjøper en bil med den grunnen der er vel desperate. men det kan vurderes å sjekke ut jenter som kjører amcar når man selv har amcar ;) Siter Galant 2002 comfort sedan Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bullitt Skrevet August 11, 2006 Rapporter Share Skrevet August 11, 2006 Når jeg kjøper bil, går bare damene fra meg:) Siter 1981 DMC DeLorean 1979 Pontiac Trans Am 2000 Peugeot Partner Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Astroboy Skrevet August 11, 2006 Rapporter Share Skrevet August 11, 2006 Det kunne missforståes,:hello: Vibeke er en dame, går jeg sterkt ut fra , det motsatte er en mann, har hun en Transam har hun større drag på menn. siden hun har en , trenger hun ikke å stresse med det. å så kan man snu på flisa...he he :iconsm tror ikke vi skal dra det for langt dette hær.. Betryggendes... også er det vel fortsatt en Camaro :P Siter Bilpark: -00 Jeep Grand Cherokee Limited 4,7L V8 -67 Chevrolet Chevelle 396BB Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lulle Skrevet August 11, 2006 Rapporter Share Skrevet August 11, 2006 skal ikke skjemme oss helt ut, det er viktiere ting å ta fårr oss. For meg er Camaro det andre valget av bil. de er fine. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg