Gå til innhold

Sjelden, syk bil !

Ranger emnet

BushwalkA

Anbefalte innlegg

Mitt første kjennskap til denne bilen var fra Spillet stunts eller hva det nå het, på den gamle 386 pcen! husker dere det?

å fy fella det spillet har jeg brukt mange mange mange timer på, lagd super baner som jeg brukte en heil dag på og lage og slikt.

hadde en klikk på en liten blå bil også så den var GRISE SPRÆG menne når du sier det så er det samma bilen ja :iconsm skuffandes bil i jallefall på spillet

hm tror nesten ejg må opp på loftet nå og leite igjennom de gamle diskettene for og se om jeg kan finne igjenn det spillet :titties:

mazda!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

sto ivertfall 5,7 i vognkortet ! var forresten 2 seter til baki "platten" !

er ikke no spesielt vakker bil, men jeg synes den var barsk, og som mange sier, kommer ikke til og få sitte på no sånt igjenn nei ! var forresten 4x4 å, for dem som lurte !

men bare for å understreke det, jeg hadde aldri trodd at et dråg på rundt 3 tonn, skulle akse så godt fra 50 til 150 ! noe som foregikk i 3`dje gir !

Eiern hadde forresten målt den til rundt 2,4 liter på mila, på langkjøring :P

-sierra 5,0 "lat"

-Patrol 3,3td " brukshore"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

å fy fella det spillet har jeg brukt mange mange mange timer på, lagd super baner som jeg brukte en heil dag på og lage og slikt.

hadde en klikk på en liten blå bil også så den var GRISE SPRÆG menne når du sier det så er det samma bilen ja :iconsm skuffandes bil i jallefall på spillet

hm tror nesten ejg må opp på loftet nå og leite igjennom de gamle diskettene for og se om jeg kan finne igjenn det spillet :titties:

Hvorfor lete når man kan laste ned???

http://www.kalpen.de/stunts/stunts.htm

De har også laget en helt syk formel-1 bil der! den går unna!! heter 4d contest car! prøv den!;) hehe

1984 Recaro T/A 350

X - 1982 Recaro T/A

X - 1984 Chevy G20

X - 1969 Custom Beetle

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette er den gamle bilen som Petter Sundt kjøpte ny. Han solgte den til en fyr som senere gikk konk, så bilen ble da tvangssolgt.Vet ikke hvor mange eiere det har vært etter det. Lurte faktisk på å kjøpe den når den var til salgs nå, men den så ut som en dass, så det er MYE jobb for å få den brukbar. Det er trist for den var helt strøken når Petter solgte den for noen år siden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvor mange slike ruller det fremdeles???

Må være flere i Norge...... Så sønnen til han som eier halve beitostølen med en sånn i hvit el mulig sølv for 10-12 år siden.....

Fresa rundt på vinterføre der oppe og var MEGA stolt......:respect

952HK / 3 biler...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

lamborghini LM002

V12 motor fra countach, 5167 cc 450bhp @ 6800rpm top speed 203kmt

å for di som ikke vet det kom Countach med fler motor typer fra 3929ccm til 5167ccm

finner ikke antall lagd av LM002. men er nok fler enn 300. for i dubai florerer det av dem

1990 Ford sierra Xr4i 2,9i 12v - pioneer all around.!

http://Www.Quickshine.no bilpleie

Lenke til kommentar
Del på andre sider