Gå til innhold

Felger til Polo 6n

Ranger emnet

Figgi

Anbefalte innlegg

Hei godtfolk på Bilforumet.net

vet ikke hva som vil bli det rette forumet så jeg legger det inn her.

har en blå VW Polo 6N fra 1996. og jeg lurer på hvile typer felger som vil passe på bilen.

har sett en god del på nettet nå, men finner liksom ikke noe som passer til bilen:(

det er 4x100 boltsirkel på felgene og jeg har ikke tenkt meg høyere enn 15"

hvilke felger passer til en blå polo 6n? bilder tas imot med stor takk:D

håper på svar fra dere:respect

Vw Golf Highline 01'

(x) Subaru Impreza gt 99'

(x) VW polo 96'

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest ReVolvolution

Dezent F. Billige, er flotte, er fine å se på.. Skal hive opp et bilde av en kompis sin Polo, vent litt.

Edit: la inn bilde

i69451357_12911_5.jpg

Er 16" da, koster rundt 6000 ferdig med dekk, 8000 med GODE dekk :) Boltsirkel 4x100, et 36 - Lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest ReVolvolution
Kunne ikke blitt mer enig med deg, Polo Classic. Den orange var helt for jævlig stygg. Og polerte Porsche-felger er utrolig pent.

Foruten om Porsche-felger så er det jo fint med 9x14 på Polo.

Hva er stygt med den da? :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest ReVolvolution

Alle har vel hver sin smak; men har skjedd litt de siste dagene da.. Lexus gone, senk på, div dekor på osv osv osv..

DSC03341.jpg

Synes fargen er snaxy jeg.. Skal lakke halve bilen min sånn

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Alle har vel hver sin smak; men har skjedd litt de siste dagene da.. Lexus gone, senk på, div dekor på osv osv osv..

Ser jo fortsatt ut som dritt i mine øyne. Lakk halve bilen din slik. Blir kjempe kult:puke:

Har han brukt sotespray på baklyktene? Elsker Svartsota baklykter som helst er så sota at eneste tegnet for bilistene som kommer bak er refleksen i skiltet og evt bremselys.

kjøp deg RSSS Fanger og sølv grillnetting så er du i mål:iconsm

Nåværende bil: Volvo242

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest ReVolvolution
Ser jo fortsatt ut som dritt i mine øyne. Lakk halve bilen din slik. Blir kjempe kult:puke:

Har han brukt sotespray på baklyktene? Elsker Svartsota baklykter som helst er så sota at eneste tegnet for bilistene som kommer bak er refleksen i skiltet og evt bremselys.

kjøp deg RSSS Fanger og sølv grillnetting så er du i mål:iconsm

Er brukt sotespray ja, og det er like sterkt lys enda.. Og ja, skal lakke halve bilen min slik ja, er flere som har gjort det :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dekor er heller ikke no som trekker opp for min del. Ihvertfall ikke "japsedekor" eller sånne store tribalsmerker og andre jallating.

Men han skal ha for å faktisk ha brukt svart netting på fangerne sine.

Fargen er vel heller ikke det verste på bilen, men den stylinga drar ikke akkurat helhetsinntrykket på bilen no særlig opp.

Av med stylinga, på med justerbart, cleane frontfangeren, cleane dørhåndtak, andre baklykter og frontlykter, 9x14" eller Porschefelger og bilen hadde blitt rå:): Pluss mye annet jeg ikke orker å nevne.

Men at den Polo'n er pen, er noe som ikke stemmer i mine øyne.

"The devil on my shoulder got a devil on his back"

Lenke til kommentar
Del på andre sider