meino Skrevet August 4, 2006 Rapporter Share Skrevet August 4, 2006 når jeg skal inn på http://www.fastford.no så kommer "by Th3h4ck3r 0wnz y0ur b0x suX 4dmin" noen som har hacka siden? Siter Tar deg ikke på motor men tar deg på galskapen! *Audi A4 TdiQ* *King Cab 2.2 badass*solgt* *Sierra 2.0 IS *søppel* *arctic cat zl 500 *solgt* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
triggerhappy Skrevet August 4, 2006 Rapporter Share Skrevet August 4, 2006 når jeg skal inn på http://www.fastford.no så kommer "by Th3h4ck3r 0wnz y0ur b0x suX 4dmin"noen som har hacka siden? Hva i all verden får deg til å tro det?:doh Siter -x 1988 Ford Sierra Cosworth -x 1991 Mazda 323 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
meino Skrevet August 4, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 4, 2006 litt kjipt om alle prosjekt trådene å alt forsvinner! Siter Tar deg ikke på motor men tar deg på galskapen! *Audi A4 TdiQ* *King Cab 2.2 badass*solgt* *Sierra 2.0 IS *søppel* *arctic cat zl 500 *solgt* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
zoom Skrevet August 4, 2006 Rapporter Share Skrevet August 4, 2006 De har vel bare endret startsiden, så alt innholdet er nok der fortsatt så snart webansvarlig får rettet opp igjen startsiden.. Siter Saab 9-3 1.8t Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tommelom Skrevet August 4, 2006 Rapporter Share Skrevet August 4, 2006 Ja, siden er nok blitt hacket igjen! :( Faens idioter som gidder... Var noe av det samme som stod der sist gang den ble hacket. Siter 1990 Ford Sierra 2.0 DOHC Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Erik Braseth Skrevet August 4, 2006 Rapporter Share Skrevet August 4, 2006 Når var sist gang? Har hukommelse som en gullfisk og husker bare såvidt at cosworth.no ble angrepet for en tid siden. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tommelom Skrevet August 4, 2006 Rapporter Share Skrevet August 4, 2006 Tja... en eller to mnd sider... Jævlig kjedelig... Siter 1990 Ford Sierra 2.0 DOHC Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cossieman Skrevet August 4, 2006 Rapporter Share Skrevet August 4, 2006 ja faan er surt... skulle vrengt hue av den forpulte fitta som gjør sånt! Siter http://www.bilforumet.no/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
csv88 Skrevet August 4, 2006 Rapporter Share Skrevet August 4, 2006 Webserveren til tcj.no som ble hacket i natt, fastford.no er ikke den eneste siden som er nede. Siter Min bil: 2012 VW Golf 1,4 TSI 122hk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tommelom Skrevet August 4, 2006 Rapporter Share Skrevet August 4, 2006 Peiling på når det kommer opp igjen? Siter 1990 Ford Sierra 2.0 DOHC Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
meino Skrevet August 4, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 4, 2006 faen da:S Siter Tar deg ikke på motor men tar deg på galskapen! *Audi A4 TdiQ* *King Cab 2.2 badass*solgt* *Sierra 2.0 IS *søppel* *arctic cat zl 500 *solgt* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VilleW Skrevet August 4, 2006 Rapporter Share Skrevet August 4, 2006 så utrolig kjedelig! hvorfor gidder folk egentlig? "woho, jeg har ikke noe liv så derfor sitter jeg inne og hacker internettsider for vise hva jeg kan?" Siter 1988 Golf II aka. Helene Tollak: "Føler at håret mitt har begynt og bli langt nå" Øge: "Kunne vært lengre..." Tollak: "Å?" Øge: "Hvis du hadde spart lengre, hadde håret ditt blitt lengre" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tommelom Skrevet August 4, 2006 Rapporter Share Skrevet August 4, 2006 Mongoer hele gjengen er dem... Siter 1990 Ford Sierra 2.0 DOHC Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hansen.1 Skrevet August 4, 2006 Rapporter Share Skrevet August 4, 2006 veit dem må ha noen problmer dem ass... men ingen som veit når siden kommer opp i gjen a Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bjirn Skrevet August 4, 2006 Rapporter Share Skrevet August 4, 2006 Er vel en ide å titte litt på sikkerheten etterhvert da... Siter Bilforumet.noSuper Moderator- 04 VW Golf TDi- 94 VW Golf Vr6- 92 Honda Accord altforlat Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg