Nultz Skrevet August 4, 2006 Rapporter Share Skrevet August 4, 2006 Jeg har en Vectra 1.8 som fusker veldigt i regnvær, men fusker også til vanligt når jeg kjører med lavt turtall og gir gass. Er dette bare fordeleren eller kan det være noe annet? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NIGHTCD Skrevet August 4, 2006 Rapporter Share Skrevet August 4, 2006 hvilken modell er motoren? kan være fordeler lokk / rotor, pluggledninger eller noe elektrisk Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nultz Skrevet August 4, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 4, 2006 Er orginalmotor i en 92.mod 1.8 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NIGHTCD Skrevet August 5, 2006 Rapporter Share Skrevet August 5, 2006 er vel ikke det samme som jeg slet med på min 1.8 92 mod? Ta av fordeler lokket og se om det ligger olje der!! vist det ligger olje der så er simmringen gåen, den er lett å skifte :-) kan også være at fordeler lokket ditt er gammelt. ta fordeler lokket av og se om det ligger mye dritt der PS for å ta av fordeler lokket (3 skruer) så mener jeg du kan bruke en 7 mm pipe (6 kantet) for å ta av skruene, i stedet for å kjøpe torx pipe Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Allright Skrevet August 5, 2006 Rapporter Share Skrevet August 5, 2006 er vel ikke det samme som jeg slet med på min 1.8 92 mod? Ta av fordeler lokket og se om det ligger olje der!! vist det ligger olje der så er simmringen gåen, den er lett å skifte :-) kan også være at fordeler lokket ditt er gammelt. ta fordeler lokket av og se om det ligger mye dritt der PS for å ta av fordeler lokket (3 skruer) så mener jeg du kan bruke en 7 mm pipe (6 kantet) for å ta av skruene, i stedet for å kjøpe torx pipe Hvor ligger fordelern? Siter Audi A4 1.9TDI Quattro 2002mod Toyota Hiace 2.4D 1989mod Lynx Rave 440/800 2006mod Ski-Doo Mxz Xrs 600SDI 2007mod Yamaha Phazer 480 1989mod Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nultz Skrevet August 5, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 5, 2006 Men trodde ikke det var vanlig fordeler siden det er elektronisk innsprøytning? Bare følg pluggledingene så kommer du til en boks hvor alle ledningene går inn, så har du fordeleren:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NIGHTCD Skrevet August 6, 2006 Rapporter Share Skrevet August 6, 2006 Hvor ligger fordelern? den står på høgre side av motoren når du står og ser nedi motoren . der plugg ledningene går inn på.. kan være orange der (vist plasten rundt lokket er tatt av) ellers skal det ligge inni et plast omslag.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NIGHTCD Skrevet August 6, 2006 Rapporter Share Skrevet August 6, 2006 Men trodde ikke det var vanlig fordeler siden det er elektronisk innsprøytning? Bare følg pluggledingene så kommer du til en boks hvor alle ledningene går inn, så har du fordeleren:) stemmer det!! er fordeler lokk som er på høgre side av motoren.. rotoren står festet rett på kammen.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Trailer Skrevet August 6, 2006 Rapporter Share Skrevet August 6, 2006 Hvis plugledningene er dårlige så kan vann på dem føre til overledning og fusking.. Jeg hadde også litt fusking en stund. Så bytta jeg plugger, og den ble bedre en liten stund. Men så tok det helt av og bilen nykket seg frem. Etter å ha byttet de 4 plugledningene mine og coilledningen, så fungerer bilen helt perfekt. Vil absolutt tro at det har noe med tenningen å gjøre. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
OPEL 2RE Skrevet August 6, 2006 Rapporter Share Skrevet August 6, 2006 Her har du fordeleren viss du trengte bilde;-) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg