Mambo Skrevet August 24, 2006 Rapporter Share Skrevet August 24, 2006 bare å ringe når du nermer deg, så skal jeg guide ;) Siter - BMW 525DAT M-Sport 2005 - - SELGES 400.000 - Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ZyreX Skrevet August 25, 2006 Rapporter Share Skrevet August 25, 2006 Vet ikke hvor det er jeg heller, men jeg finner det fort ut! Møter dere der, Mambo! Siter - Volvo V70 '05 2.0T - Volvo 240 '83 B23A/M46 x Nissan Sunny 1.6 SLX x Suzuki RMX '04 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Turboperformance Skrevet August 25, 2006 Rapporter Share Skrevet August 25, 2006 Været blir bra: Halvskyet, utpå ettermiddagen & kvelden noen byger og mulighet for torden. Skiftende bris, fortsatt varmt & fuktig. Uansett vær tåler vel en Svensk traktor noen vanndråper :iconsm Siter Prosjekt Fenris: 242 TIC, 300 hk, 1. premie Ål-treffet 2006: http://http://www.bilforumet.no/prosjektforum/70808-turboperformance-volvo-242-project-fenris.html Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
245 gl Skrevet August 26, 2006 Rapporter Share Skrevet August 26, 2006 Vi folk som ikke har mulighet til å komme må få se bilder fra treffet:) Siter http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=129803&page=1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tohola Skrevet August 26, 2006 Rapporter Share Skrevet August 26, 2006 Kommer tilbake med bilder senere ikveld jeg. Men kan røpe at jeg og "Volvo_original" stakk av med en pokal hver. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Colli Skrevet August 26, 2006 Rapporter Share Skrevet August 26, 2006 Jeg kommer med bilder straks... Takker for praten med Volvo Original, Tholandsli, Turboperformance (snakket vel litt med deg også) og VolvoEmil! :) Kjekt å få pratet med dere! Siter Ønsker å kjøpe alu bakaksel til 240. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Colli Skrevet August 26, 2006 Rapporter Share Skrevet August 26, 2006 Sånn! :) Her kommer noen bilder jeg klarte å ta i dag. Beklager varierende kvalitet på bildene, er ingen fotograf! ;) Siter Ønsker å kjøpe alu bakaksel til 240. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tohola Skrevet August 26, 2006 Rapporter Share Skrevet August 26, 2006 Faan, det er ei stor linselus foran bilen min jo! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tohola Skrevet August 26, 2006 Rapporter Share Skrevet August 26, 2006 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Colli Skrevet August 26, 2006 Rapporter Share Skrevet August 26, 2006 Faan, det er ei stor linselus foran bilen min jo! Bildet ble jo veldig bra! :) Grattis med 1. plass! :D Siter Ønsker å kjøpe alu bakaksel til 240. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
s90r Skrevet August 26, 2006 Rapporter Share Skrevet August 26, 2006 Bilen ser bra ut, Torgeir :) Gratulerer med 1. plass! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ekren Performance Skrevet August 26, 2006 Rapporter Share Skrevet August 26, 2006 Dæven steike! mang fine bila! :D Siter - Volvo 240 Turbo Intercooler 90 mod 400hk prosjekt.. - Volvo 740 Turbo Intercooler 89 mod Mvh //Kristian Ekren Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tohola Skrevet August 26, 2006 Rapporter Share Skrevet August 26, 2006 Takk, fikk endelig gjort den skikkelig ren igår/i dag. I sommer har den vært bruksbil med stor B. Nærmere 300 mil med henger, brukt til festkjøring og alt annet dritt. Dama har spunnet piruett på grus med den, og jeg kan vell ikke benekte at jeg har vært en tur på jorde med den og... hehe Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Colli Skrevet August 26, 2006 Rapporter Share Skrevet August 26, 2006 Takk, fikk endelig gjort den skikkelig ren igår/i dag. I sommer har den vært bruksbil med stor B. Nærmere 300 mil med henger, brukt til festkjøring og alt annet dritt. Dama har spunnet piruett på grus med den, og jeg kan vell ikke benekte at jeg har vært en tur på jorde med den og... hehe Hehe, den så veldig bra ut ja! :) Fortjente plassen den fikk. :m'm: Må treffes en annen gang også. Premieutdelingen drøyde da, og for sultne utålmodige gutter var det ikke greit å være på sletten da. :offtopic Siter Ønsker å kjøpe alu bakaksel til 240. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DaButcher Skrevet August 26, 2006 Rapporter Share Skrevet August 26, 2006 Hmm, han fyren her er helten min: for å være litt mer seriøs: jeg hilste på turboperformance, samt en del andre, bla.a. volvoemil, volvooriginal, m.fl.. Noen hadde jeg hilst på før, andre ikke.. Treffet var forsåvidt "greit", men jeg ble skuffet over visse ting: * Opptelling av stemmer tok for lang tid (ca. 1.5 timer for lenge!!) * Det var ingen underholdning mens opptelling foregikk * Det var ingen informasjon mens opptelling foregikk * Vasken på statoil var elendig (var såpe igjen på lakken etterpå) -> lakken min er så stygg, at det gjør ikke så mye Ellers, er jeg litt skuffet over at det ikke kom masse jenter for å rubbe og polere bilen min, da gjerne lettkledde jenter. Var greit treff, digg når skyene kom.. Siter Volvo Power Team Volvo "S90 T6" S: Volvo 242R6 3.0 24V TwinTurbo S: Volvo 780 Bertone Coupè Turbo X: Volvo 240 Stasjonsvogn Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg