volvoemil Skrevet August 28, 2006 Rapporter Share Skrevet August 28, 2006 Jeg er med! amazonemil var en hyggelig kar. :morph: hehe bare og komme det.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DaButcher Skrevet August 28, 2006 Rapporter Share Skrevet August 28, 2006 hehe bare og komme det.. hehe, jeg har alt jeg trenger: * En bulkete bil * Penger * Bensin * Godt humør Siter Volvo Power Team Volvo "S90 T6" S: Volvo 242R6 3.0 24V TwinTurbo S: Volvo 780 Bertone Coupè Turbo X: Volvo 240 Stasjonsvogn Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tohola Skrevet August 28, 2006 Rapporter Share Skrevet August 28, 2006 Kommer langt med litt trippel-V og. Vilje, vold og vaselin. ;-) hehe Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Turboperformance Skrevet August 29, 2006 Rapporter Share Skrevet August 29, 2006 Tilbake til saken: det var utrolig stas å få 1. premien i 240/260-klassen delt med "Volvooriginal": :win Takk til alle som stemte på "Fenris" :thumb Siter Prosjekt Fenris: 242 TIC, 300 hk, 1. premie Ål-treffet 2006: http://http://www.bilforumet.no/prosjektforum/70808-turboperformance-volvo-242-project-fenris.html Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
go-by Skrevet August 29, 2006 Rapporter Share Skrevet August 29, 2006 :thumb :wave Gratulerer! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DaButcher Skrevet August 29, 2006 Rapporter Share Skrevet August 29, 2006 Tilbake til saken: det var utrolig stas å få 1. premien i 240/260-klassen delt med "Volvooriginal": :win Takk til alle som stemte på "Fenris" :thumb ja, du sa lakken din var stygg, men mesteparten her inne har nok dårligere lakk enn deg.. bilen din var vanvittig fet ja.. Om jeg ikke hadde stemt volvooriginal, hadde jeg stemt din.. Jeg stemte han, pga. bilen hans er så sykt strøken! Han har brukt sykt med penger på å fikse den opp original, istendenfor å gjøre som oss andre tullinger, bruke penger på alufelger, motor, etc.. :respect Siter Volvo Power Team Volvo "S90 T6" S: Volvo 242R6 3.0 24V TwinTurbo S: Volvo 780 Bertone Coupè Turbo X: Volvo 240 Stasjonsvogn Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pio| Skrevet August 29, 2006 Rapporter Share Skrevet August 29, 2006 om du skal nedover Dabutcher, så får du si ifra..er liksom 1 time med bil det for meg :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Turboperformance Skrevet August 29, 2006 Rapporter Share Skrevet August 29, 2006 ja, du sa lakken din var stygg, men mesteparten her inne har nok dårligere lakk enn deg.. bilen din var vanvittig fet ja.. Om jeg ikke hadde stemt volvooriginal, hadde jeg stemt din.. Jeg stemte han, pga. bilen hans er så sykt strøken! Han har brukt sykt med penger på å fikse den opp original, istendenfor å gjøre som oss andre tullinger, bruke penger på alufelger, motor, etc.. :respect ...jo takk, jeg driver ihvertfall ikke og fotoshopper bildene før jeg legger dem ut på nett :hammer Siter Prosjekt Fenris: 242 TIC, 300 hk, 1. premie Ål-treffet 2006: http://http://www.bilforumet.no/prosjektforum/70808-turboperformance-volvo-242-project-fenris.html Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Colli Skrevet August 29, 2006 Rapporter Share Skrevet August 29, 2006 om du skal nedover Dabutcher, så får du si ifra..er liksom 1 time med bil det for meg :) Hehe, dere får lage det Volvotreffet hvis vi kommer da... Grattis til Fenris også ja! :) Nydelig bil med gromsaker gjemt på! ;) Siter Ønsker å kjøpe alu bakaksel til 240. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pio| Skrevet August 29, 2006 Rapporter Share Skrevet August 29, 2006 hehe..ja, det er det vi skulle ha gjort vettu.. Volvo Power treff på nebbenes Dabutcher ? :D hehe Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DaButcher Skrevet August 29, 2006 Rapporter Share Skrevet August 29, 2006 hehe..ja, det er det vi skulle ha gjort vettu.. Volvo Power treff på nebbenes Dabutcher ? :D hehe funker det.. helst uten å legge penger i statskassen :S Siter Volvo Power Team Volvo "S90 T6" S: Volvo 242R6 3.0 24V TwinTurbo S: Volvo 780 Bertone Coupè Turbo X: Volvo 240 Stasjonsvogn Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pio| Skrevet August 29, 2006 Rapporter Share Skrevet August 29, 2006 kunne ikke vi bare gjort det slik at de som ville kunne møte opp der ? eller kanskje et sted med større plass.. hmm..burde kanskje lage ny tråd snart på dette.. litt OT kanskje ? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg