Colli Skrevet August 26, 2006 Rapporter Share Skrevet August 26, 2006 Christine var heldig da, jeg stod jo og vasket og polerte bilen hennes, så jeg tar æren for at hun fikk 1. plass. Channah ble dynket i vann av typen på Statoilen, så kom noen gloser da! :D Hehe! Tror ikke jeg gidder å dra min bil med på treff, jeg snyltet jo plass på turen og det gikk greit. Det er alt for mange 200-serier til at jeg har sjans på noe annet enn: "MEST BLÅRØYK FRA EKSOS" eller noe... Siter Ønsker å kjøpe alu bakaksel til 240. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest ReVolvolution Skrevet August 26, 2006 Rapporter Share Skrevet August 26, 2006 Kunne kanskje kostet på deg en motorvask DaButcher :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DaButcher Skrevet August 26, 2006 Rapporter Share Skrevet August 26, 2006 Christine var heldig da, jeg stod jo og vasket og polerte bilen hennes, så jeg tar æren for at hun fikk 1. plass. Channah ble dynket i vann av typen på Statoilen, så kom noen gloser da! :D Hehe! Tror ikke jeg gidder å dra min bil med på treff, jeg snyltet jo plass på turen og det gikk greit. Det er alt for mange 200-serier til at jeg har sjans på noe annet enn: "MEST BLÅRØYK FRA EKSOS" eller noe... hmm, hun var jo eneste bilen i klassen, så hun kunne jo kommet med en kondemnert v40 og allikevel vunnet 1.plass :P men, for all del, hehe.. hun har jo gjort mye med den bilen og den ser jo grom ut..Så hun fortjente jo pokalen. jeg tror ikke du hadde vunnet blårøyk, da bla.a. den turkise amazonen røkla ganske bra nede på gresset!! ble lokal oljetåke i området! Siter Volvo Power Team Volvo "S90 T6" S: Volvo 242R6 3.0 24V TwinTurbo S: Volvo 780 Bertone Coupè Turbo X: Volvo 240 Stasjonsvogn Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Colli Skrevet August 26, 2006 Rapporter Share Skrevet August 26, 2006 Ikke ta fra meg noe jeg tror jeg hadde vunnet. De som hadde lagt bak meg over og ikke minst ned fjellet hadde glatt gitt meg den prisen! :) Takk for treffet de som var der. Til dere andre som lot dere skremme av regnet dagen før, FYYYYYYYYY! :) Siter Ønsker å kjøpe alu bakaksel til 240. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DaButcher Skrevet August 26, 2006 Rapporter Share Skrevet August 26, 2006 Kunne kanskje kostet på deg en motorvask DaButcher :) downforce... jeg trenger den møkken der, for å opprettholde perfekt balanse i bilens vekt.. nei, men fra spøk til SERIØSITET (jeg har ikke lyst å si revolver!): Jeg kjørte i en "kolonne" med 780'en.. Vi kjørte 0630 fra bergen, men vi tok en omvei og ble ventende på en båt i ca. 55 minutter!! Vi kom frem ca. 13:00 til treffet!! Litt sent ja!! Tok en "hurtigvask" av felger/bil, men vaskemuligheter var rett og slett elendige i området!! Hadde ikke tid til motorvask, da vi allerede var sent ute.. men, men.. jeg hadde det nå gøy.. morro å se på andres biler, da jeg er en volvofanatiker, så jeg liker mer eller mindre alle volvoer.. Siter Volvo Power Team Volvo "S90 T6" S: Volvo 242R6 3.0 24V TwinTurbo S: Volvo 780 Bertone Coupè Turbo X: Volvo 240 Stasjonsvogn Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ekren Performance Skrevet August 26, 2006 Rapporter Share Skrevet August 26, 2006 http://bf2.catchgamer.no/viewtopic.php?t=1750 Noen bilder der og :D Siter - Volvo 240 Turbo Intercooler 90 mod 400hk prosjekt.. - Volvo 740 Turbo Intercooler 89 mod Mvh //Kristian Ekren Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DaButcher Skrevet August 26, 2006 Rapporter Share Skrevet August 26, 2006 http://bf2.catchgamer.no/viewtopic.php?t=1750 Noen bilder der og :D sannelig, der fant vi jo vraket mitt også.. Siter Volvo Power Team Volvo "S90 T6" S: Volvo 242R6 3.0 24V TwinTurbo S: Volvo 780 Bertone Coupè Turbo X: Volvo 240 Stasjonsvogn Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ekren Performance Skrevet August 26, 2006 Rapporter Share Skrevet August 26, 2006 sannelig, der fant vi jo vraket mitt også.. Ganske fint vrak :D Siter - Volvo 240 Turbo Intercooler 90 mod 400hk prosjekt.. - Volvo 740 Turbo Intercooler 89 mod Mvh //Kristian Ekren Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DaButcher Skrevet August 27, 2006 Rapporter Share Skrevet August 27, 2006 Ganske fint vrak :D takk!! men nå funker ikek bildene lengre :O du kanfå legge de på http://www.volvo-power.net om du vil,da kan jeg ordne en ftp-konto som du kan laste de opp på. Siter Volvo Power Team Volvo "S90 T6" S: Volvo 242R6 3.0 24V TwinTurbo S: Volvo 780 Bertone Coupè Turbo X: Volvo 240 Stasjonsvogn Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Colli Skrevet August 27, 2006 Rapporter Share Skrevet August 27, 2006 takk!! men nå funker ikek bildene lengre :O du kanfå legge de på http://www.volvo-power.net om du vil,da kan jeg ordne en ftp-konto som du kan laste de opp på. Jeg har et annet bilde av bilen til Olav som jeg kan legge ut! ;) Men vet ikke om han vil det. Siter Ønsker å kjøpe alu bakaksel til 240. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DaButcher Skrevet August 27, 2006 Rapporter Share Skrevet August 27, 2006 Jeg har et annet bilde av bilen til Olav som jeg kan legge ut! ;) Men vet ikke om han vil det. det er noe gale med kameraet ditt, mr.c., det ser ut som jeg har en jævlig ripe og en bulk på h.s.???!?!?!?!wtf?! Siter Volvo Power Team Volvo "S90 T6" S: Volvo 242R6 3.0 24V TwinTurbo S: Volvo 780 Bertone Coupè Turbo X: Volvo 240 Stasjonsvogn Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Colli Skrevet August 27, 2006 Rapporter Share Skrevet August 27, 2006 Tror kanskje det var en flue eller noe på kameraet mitt akkurat da jeg tok bildet... Siter Ønsker å kjøpe alu bakaksel til 240. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristian S. Skrevet August 27, 2006 Rapporter Share Skrevet August 27, 2006 Butcher: Trodde kjerra di var strøken jeg. Ble overraska da jeg så den. Men den er jo jævla tøff for det. Felga er dritgrymme! Siter 92 Volvo 245tic. 88 Volvo 245gl. X75 Volvo 245 Gröna lynet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DaButcher Skrevet August 27, 2006 Rapporter Share Skrevet August 27, 2006 Butcher: Trodde kjerra di var strøken jeg. Ble overraska da jeg så den. Men den er jo jævla tøff for det.Felga er dritgrymme! hehe,kan si det samme om din da :P nei, jeg har jo ikke akkuratt prøvd å skjule skadene på bilen min.. (søk feks. etter "bilen min er kræsjet" elns..) Men, det som er så py, er det at jeg har ikke laget de skadene selv.. Først ble jo fronten min trykket inn, men det har jeg fikset sånn "ok" nå,men jeg har ikke tatt på nye grillen enda.. (har en helt ny grill!). Ellers, er det jo bulken bak, den var heller ikke jeg som lagde :S Lakken, ja.. Den er et kapittel for seg selv, virker nesten som bilen ble lakkert i år 2000, uten klarlakk! Jeg kan rubbe, polere og dagen etterpå er den grå igjen :S Så jeg gidder rett å slett ikke å pusle med den lakken der. Det som bilen min trenger: Ny bakskjerm ny lakk ca.20-25k? om det skal gjøres profft? hadde jeg bodd hjemme med foreldre, o.l, hadde dette vært gjort for lenge siden, men jeg betaler på leiligheten min, m.m. Siter Volvo Power Team Volvo "S90 T6" S: Volvo 242R6 3.0 24V TwinTurbo S: Volvo 780 Bertone Coupè Turbo X: Volvo 240 Stasjonsvogn Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tohola Skrevet August 27, 2006 Rapporter Share Skrevet August 27, 2006 Det som bilen min trenger: Ny bakskjerm ny lakk ca.20-25k? om det skal gjøres profft? Ikke for å være frekk, men sånn som bilen din så ut så må du nok gange det beløpet med 2-3 for å få bilen strøken i karroseriet om du skal ha det gjort proffesjonelt. 20-25k holder knapt om det er en ren lakkeringsjobb på så å si rustfritt karroseri. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg