Gå til innhold

Volvotreff i Ål..! Hvem kommer dit?

Ranger emnet

Channah

Anbefalte innlegg

Christine var heldig da, jeg stod jo og vasket og polerte bilen hennes, så jeg tar æren for at hun fikk 1. plass. Channah ble dynket i vann av typen på Statoilen, så kom noen gloser da! :D Hehe!

Tror ikke jeg gidder å dra min bil med på treff, jeg snyltet jo plass på turen og det gikk greit. Det er alt for mange 200-serier til at jeg har sjans på noe annet enn: "MEST BLÅRØYK FRA EKSOS" eller noe...

Ønsker å kjøpe alu bakaksel til 240.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 146
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Christine var heldig da, jeg stod jo og vasket og polerte bilen hennes, så jeg tar æren for at hun fikk 1. plass. Channah ble dynket i vann av typen på Statoilen, så kom noen gloser da! :D Hehe!

Tror ikke jeg gidder å dra min bil med på treff, jeg snyltet jo plass på turen og det gikk greit. Det er alt for mange 200-serier til at jeg har sjans på noe annet enn: "MEST BLÅRØYK FRA EKSOS" eller noe...

hmm, hun var jo eneste bilen i klassen, så hun kunne jo kommet med en kondemnert v40 og allikevel vunnet 1.plass :P

men, for all del, hehe.. hun har jo gjort mye med den bilen og den ser jo grom ut..Så hun fortjente jo pokalen.

jeg tror ikke du hadde vunnet blårøyk, da bla.a. den turkise amazonen røkla ganske bra nede på gresset!! ble lokal oljetåke i området!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kunne kanskje kostet på deg en motorvask DaButcher :)

Bilde033.jpg

downforce...

jeg trenger den møkken der, for å opprettholde perfekt balanse i bilens vekt..

nei, men fra spøk til SERIØSITET (jeg har ikke lyst å si revolver!):

Jeg kjørte i en "kolonne" med 780'en..

Vi kjørte 0630 fra bergen, men vi tok en omvei og ble ventende på en båt i ca. 55 minutter!! Vi kom frem ca. 13:00 til treffet!!

Litt sent ja!! Tok en "hurtigvask" av felger/bil, men vaskemuligheter var rett og slett elendige i området!! Hadde ikke tid til motorvask, da vi allerede var sent ute..

men, men.. jeg hadde det nå gøy.. morro å se på andres biler, da jeg er en volvofanatiker, så jeg liker mer eller mindre alle volvoer..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har et annet bilde av bilen til Olav som jeg kan legge ut! ;) Men vet ikke om han vil det.

IMG_0973.jpg

det er noe gale med kameraet ditt, mr.c., det ser ut som jeg har en jævlig ripe og en bulk på h.s.???!?!?!?!wtf?!

digger240.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Butcher: Trodde kjerra di var strøken jeg. Ble overraska da jeg så den. Men den er jo jævla tøff for det.

Felga er dritgrymme!

hehe,kan si det samme om din da :P

nei, jeg har jo ikke akkuratt prøvd å skjule skadene på bilen min.. (søk feks. etter "bilen min er kræsjet" elns..)

Men, det som er så py, er det at jeg har ikke laget de skadene selv..

Først ble jo fronten min trykket inn, men det har jeg fikset sånn "ok" nå,men jeg har ikke tatt på nye grillen enda.. (har en helt ny grill!).

Ellers, er det jo bulken bak, den var heller ikke jeg som lagde :S

Lakken, ja.. Den er et kapittel for seg selv, virker nesten som bilen ble lakkert i år 2000, uten klarlakk! Jeg kan rubbe, polere og dagen etterpå er den grå igjen :S Så jeg gidder rett å slett ikke å pusle med den lakken der.

Det som bilen min trenger:

Ny bakskjerm

ny lakk

ca.20-25k? om det skal gjøres profft?

hadde jeg bodd hjemme med foreldre, o.l, hadde dette vært gjort for lenge siden, men jeg betaler på leiligheten min, m.m.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det som bilen min trenger:

Ny bakskjerm

ny lakk

ca.20-25k? om det skal gjøres profft?

Ikke for å være frekk, men sånn som bilen din så ut så må du nok gange det beløpet med 2-3 for å få bilen strøken i karroseriet om du skal ha det gjort proffesjonelt. 20-25k holder knapt om det er en ren lakkeringsjobb på så å si rustfritt karroseri.

Lenke til kommentar
Del på andre sider