Kristian S. Skrevet August 27, 2006 Rapporter Share Skrevet August 27, 2006 hehe,kan si det samme om din da :P sant det. Bulken min ble bare fiksa i så godt det kunne gjøres på natta i en mørk garasje av en sinnsykt trøtt fyr..... Er mye småplukk som skal fikses i løpet av vintern. Siter 92 Volvo 245tic. 88 Volvo 245gl. X75 Volvo 245 Gröna lynet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DaButcher Skrevet August 27, 2006 Rapporter Share Skrevet August 27, 2006 Ikke for å være frekk, men sånn som bilen din så ut så må du nok gange det beløpet med 2-3 for å få bilen strøken i karroseriet om du skal ha det gjort proffesjonelt. 20-25k holder knapt om det er en ren lakkeringsjobb på så å si rustfritt karroseri. jeg fikk tilbud om proff lakk for ca. 15k da, om jeg leverer den bulkfri.. (pga. folk jeg kjenner, rabatter).. men, så koster det jo å fjerne bulken da.. polen frister litt :P Siter Volvo Power Team Volvo "S90 T6" S: Volvo 242R6 3.0 24V TwinTurbo S: Volvo 780 Bertone Coupè Turbo X: Volvo 240 Stasjonsvogn Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tohola Skrevet August 27, 2006 Rapporter Share Skrevet August 27, 2006 Finnes nok mye flinke opprettere i Polen, dem har jo ikke vett til å bytte karroserideler borti der. Ellers er dem ofte veldig flinke til å finne på billige løsninger, jeg hadde aldri kommet til å sendt noen bil til Polen hvertfall. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DaButcher Skrevet August 27, 2006 Rapporter Share Skrevet August 27, 2006 Finnes nok mye flinke opprettere i Polen, dem har jo ikke vett til å bytte karroserideler borti der. Ellers er dem ofte veldig flinke til å finne på billige løsninger, jeg hadde aldri kommet til å sendt noen bil til Polen hvertfall. vel, om jeg skal til polen, skal jeg finne en i norge som kan finne noen som ikke finner på macguyverløsninger.. alternativet er jo å bytte ut karrosseriet, dvs. hugge r6'en og hive det over i et strøkent karrosseri.. økonomisk sett, er det jo på grensen til hva som er forsvarlig til å fikse, i og med at bilen skriker etter ny lakk og bakskjerm.. men, men.. jeg blir vel sponset til bulken, så eneste rèelle utlegg blir jo pussing og lakkering.. et strøkent 242 karross med fin lakk, blir nok ganske kostbart det også, samt å flytte over motor, etc. er jo mye jobb... men nå sporer vi litt av her kanskje, hehe.. Siter Volvo Power Team Volvo "S90 T6" S: Volvo 242R6 3.0 24V TwinTurbo S: Volvo 780 Bertone Coupè Turbo X: Volvo 240 Stasjonsvogn Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mambo Skrevet August 27, 2006 Rapporter Share Skrevet August 27, 2006 kan du ikke bare bytte deler av bakparten da? Siter - BMW 525DAT M-Sport 2005 - - SELGES 400.000 - Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ekren Performance Skrevet August 27, 2006 Rapporter Share Skrevet August 27, 2006 lawl! Viste ikke kjærra di var halvråtten DaButcher :P Siter - Volvo 240 Turbo Intercooler 90 mod 400hk prosjekt.. - Volvo 740 Turbo Intercooler 89 mod Mvh //Kristian Ekren Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DaButcher Skrevet August 27, 2006 Rapporter Share Skrevet August 27, 2006 kan du ikke bare bytte deler av bakparten da? jo, tror skjermen blir skjøtet.. må bare finne en 244 med grei skjerm, som jeg kan kappe av.. alle volvohuggeren har, er kjeks i hjulbuen... Siter Volvo Power Team Volvo "S90 T6" S: Volvo 242R6 3.0 24V TwinTurbo S: Volvo 780 Bertone Coupè Turbo X: Volvo 240 Stasjonsvogn Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DaButcher Skrevet August 27, 2006 Rapporter Share Skrevet August 27, 2006 pga mange og store bilder, kan man trykke på de dårlig kvalitet bildene for å se større utgaver!! når du ser dette innlegget, kan du like greit gå å hente deg en kopp kaffe.. Det vil ta noe min for pc'en din å laste ned de små, dårlig-kvalitet bildene her.. ps thumbnails er veldig dårlge, men alternativet var å legge ut 62mb med filer, som jeg krympet fra utgangspunktet 908mb.. ja, blir som å være på fylla, men.. man kan skimte hva bildet er, for så å trykke, hehe.. Siter Volvo Power Team Volvo "S90 T6" S: Volvo 242R6 3.0 24V TwinTurbo S: Volvo 780 Bertone Coupè Turbo X: Volvo 240 Stasjonsvogn Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DaButcher Skrevet August 27, 2006 Rapporter Share Skrevet August 27, 2006 Siter Volvo Power Team Volvo "S90 T6" S: Volvo 242R6 3.0 24V TwinTurbo S: Volvo 780 Bertone Coupè Turbo X: Volvo 240 Stasjonsvogn Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DaButcher Skrevet August 27, 2006 Rapporter Share Skrevet August 27, 2006 Siter Volvo Power Team Volvo "S90 T6" S: Volvo 242R6 3.0 24V TwinTurbo S: Volvo 780 Bertone Coupè Turbo X: Volvo 240 Stasjonsvogn Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tohola Skrevet August 27, 2006 Rapporter Share Skrevet August 27, 2006 Fint bilde av bilen min DaButcher! Synd du fikk med den linselusa. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DaButcher Skrevet August 27, 2006 Rapporter Share Skrevet August 27, 2006 Fint bilde av bilen min DaButcher! Synd du fikk med den linselusa. hehe, faren min som tok de fleste bildene.. Jeg tok c70'en, samt bildene når 200-serie og 7/9-serie ble preiert,ganske logisk fordi faren min da var i 780'en.. Jeg hadde nok med å passe på hunden min, da det hele tiden kom noen brune hunder og hoppet i hunden min.. De som eide de brune hundene, lot de gå fritt som de ville, når de ikke var på tur med noen 2 år gamle unger. Må innrømme jeg fikk litt lyst å bruke foten, når den ene hunden kom ikke bare en gang, men så enda en gang og hoppet i hunden min.. jævla irriterendes... Siter Volvo Power Team Volvo "S90 T6" S: Volvo 242R6 3.0 24V TwinTurbo S: Volvo 780 Bertone Coupè Turbo X: Volvo 240 Stasjonsvogn Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvoemil Skrevet August 28, 2006 Rapporter Share Skrevet August 28, 2006 olav hadde du ikke bodd så j... langt unna så kunne jeg ha fixa skjermen din, men litt langt og reise for en så liten jobb mvh emil. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DaButcher Skrevet August 28, 2006 Rapporter Share Skrevet August 28, 2006 olav hadde du ikke bodd så j... langt unna så kunne jeg ha fixa skjermen din, men litt langt og reise for en så liten jobbmvh emil. jeg kan jo fint råne opp til deg da, hehe... Siter Volvo Power Team Volvo "S90 T6" S: Volvo 242R6 3.0 24V TwinTurbo S: Volvo 780 Bertone Coupè Turbo X: Volvo 240 Stasjonsvogn Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Colli Skrevet August 28, 2006 Rapporter Share Skrevet August 28, 2006 jeg kan jo fint råne opp til deg da, hehe... Jeg er med! amazonemil var en hyggelig kar. :morph: Siter Ønsker å kjøpe alu bakaksel til 240. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg