Markro Skrevet August 4, 2006 Rapporter Share Skrevet August 4, 2006 er det mange som kommer på bilstereoshowet i sandefjord?? dette skjer på biltema sin parkeringsplass... Kveldskonkurranse 17-22. Gratis utstilling av gatebiler. Salg av brus og hamburgere. jobber som en gud for å bli ferdig med bagasjerommet... datoen er satt til 26 august.:hello: Siter Vw passelat 1,8 1999 mod Kenwood, Pioneer, Focal Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr Golf 4 Skrevet August 4, 2006 Rapporter Share Skrevet August 4, 2006 Får prøve å ta en tur.......................:thumb :thumb Siter Focal Beryllium - Audison Vrx Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
morten pettesen Skrevet August 4, 2006 Rapporter Share Skrevet August 4, 2006 Tar meg en tur ja Siter Ligger i blindsona Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Erik Andre Skrevet August 4, 2006 Rapporter Share Skrevet August 4, 2006 for vel prøve å dukke opp :) Siter Mitt Opel Astra prosjekt Listen to your music, not your speakers Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
golfnos Skrevet August 4, 2006 Rapporter Share Skrevet August 4, 2006 :mat yummy mmm. burgere ;) men blir nok litt langt å kjøre fra kr.sand for å reise på et par timers treff.... :/ Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Erik Andre Skrevet August 4, 2006 Rapporter Share Skrevet August 4, 2006 Hvem er det som arrangerer dette? Siter Mitt Opel Astra prosjekt Listen to your music, not your speakers Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Markro Skrevet August 4, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 4, 2006 Erik Baret og Siv Anita Bringaker Siter Vw passelat 1,8 1999 mod Kenwood, Pioneer, Focal Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Earthquake Skrevet August 5, 2006 Rapporter Share Skrevet August 5, 2006 aha, så det har ingenting med Biltema å gjøre? Da kan vi jo prøve å ta en tur om det er noe interesse for det:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Erik Andre Skrevet August 5, 2006 Rapporter Share Skrevet August 5, 2006 Pål, du må jo komme :) Siter Mitt Opel Astra prosjekt Listen to your music, not your speakers Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Earthquake Skrevet August 5, 2006 Rapporter Share Skrevet August 5, 2006 Ja, ring meg på mandag, så kanskje vi kan få til noe. Skal ta en prat med Anders iløpet av helga å diskutere det litt:) Får vi ikke til noe den helgen så er det hvertfall i planlegging å få til no lignende det vi gjorde på CB hos den nystartede butikken Bad Ass Custom i Porsgrunn i begynnelsen av September. Disse gutta satser stort på InstallBay konseptet vårt og det blir en workshop i, forhåpentligvis, ennå større skala enn på CB, så noe å få med seg for de som er interessert. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg