Gå til innhold

Bakaksel-sladder: Ny TrueTrac er lansert!

Ranger emnet

DaButcher

Anbefalte innlegg

• Svar 162
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

monterte truetrac i dag på min 92 240, flytta over shims og allt så jeg håpa det skulle bli riktig. men nei. den er som en 100% sperre, ikke rå å få hjula til å gå ulikt. må jeg kanskje kjøpe noen mindre shims?

5. Final Inspection.

To verify that the TrueTrac differential is properly installed, restrict the rotation of the pinion shaft (by placing the gear shift lever in park for automatic transmissions, or in reverse for manual transmissions), and raise the axle so that both wheels are off the ground. When one wheel is turned by hand, the other wheel should rotate freely* in the opposite direction. Check in both directions

http://www.eatonperformance.com/PDFs/TrutracOwner-1.pdf

...prrrrrtt...

2001 Audi A3 1.8T Quattro - A3TQ 180HK...

(X)1990 240 Turbo - SS 240 Turbo Prosjekt...

(X)2000 ZX6-R Ninja - 2000 ZX6-R Ninja...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

monterte truetrac i dag på min 92 240, flytta over shims og allt så jeg håpa det skulle bli riktig. men nei. den er som en 100% sperre, ikke rå å få hjula til å gå ulikt. må jeg kanskje kjøpe noen mindre shims?

Det er avvik i ALLE bakakslinger!!

Du kan ikke regne med at dine originale shims passer!!

....

Dette er jo allmennkjent, men:

Gamle TrueTrac er faset ut, så min teori om at dette er nok et triks for å heve prisene stemte nok!

Har fremdeles ikke sett noen "bevis" eller hevdelser fra produsent om at nye modellen tåler x mer enn gamle modellen gjorde.

Lenke til kommentar
Del på andre sider