Gå til innhold

Bakaksel-sladder: Ny TrueTrac er lansert!

Ranger emnet

DaButcher

Anbefalte innlegg

• Svar 162
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

• 2 months later...

sorry for og dra opp en så gammel tråd, men til de av dere som har bestilt truetrack fra summit før. hva betyr det her!? -->

Status Key

Pending - Order received—verification of shipping and billing information in progress.

In Process - Order received and verified—parts being located and packed for shipping.

Open Backorder (Domestic) - Order contains backordered items—in-stock items ship immediately; backordered parts will be shipped soon as they are received.

Open Backorder (Truck/Foreign Orders) - Order invoice received and reviewed—contains one or more backordered items and will be shipped as soon as all backordered parts are received.

Shipped - Order has shipped.

Cancelled - Order has been cancelled.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 1 month later...

Har enda et spørsmål om truetrac jeg da

Har en for hånd nå å dette står på den: Detroit locker, Truetrac Dana rear.

Har nr: 912A411 TT DANA 30.27T

Utveksling ifra: 3,73

Splines: 27

Er dette rette typen?

Hilsen Jonas.

1983Volvo 244glt(solgt)

1982Volvo 242Sugis http://www.bilforumet.no/showthread.php?t=158767&highlight=sugis

1996Passat TDI

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kjørte ihjel en truetrack pga at jeg glemte å montere chimsene, men etter å ha satt på chimsene som var på den orginale diffen har jeg ikke hatt problemm i det hele tatt. Fungerer perfekt. forspennet på lagrene er viktig, ellers ingen problem

1987 Volvo 244 2.3 16V-T

2001 VW Transporter 2,5TDI

2007 Tysse Bilfrakter

Ja jeg frakter billi! =P

Viking redningstjeneste Trondheim

Lenke til kommentar
Del på andre sider