Gå til innhold

Fra manuelle til el. vinduer

Ranger emnet

rorken

Anbefalte innlegg

ikke jeg heller :\ enten er det jeg som ikke ser det om det så er rett foran øynene mine, eller så har de sluttet og selge det :\

1988 Golf II aka. Helene

Tollak: "Føler at håret mitt har begynt og bli langt nå"

Øge: "Kunne vært lengre..."

Tollak: "Å?"

Øge: "Hvis du hadde spart lengre, hadde håret ditt blitt lengre"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Orginalt system er ofte det beste og satse på.

Passform er 1 ting, men støynivå er også en viktig ting.

Et sånn universalt sett som eg har vert borti, støyer vanvittigt mye under drift kontra orginalt som er nesten lydløst i forhold.

joa, men universalt er som oftest en del billigere, så i realiteten får du det du betaler for... :) Hvis man vil legge litt penger i det, kjøper man orginalt. :D

1993 Audi 100 Avant 2.8Q

1995 Audi A6 Avant 2.5TDI (familiebilen)

1975 Volvo 242L Prosjektet

1980 Volvo 244DL Harryvogna

1980 Ford Taunus 2.0L 2-dørs

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei

Har hørt noe om en motor osv som du kan feste i vindusopphenget så du får el. vinduer. Noen her som har gjort dette eller vet hvor man får kjøpt det som trengs?

du he audi, null problem å skifte til el vindu då. sia du kan dele døra å kome til lett som fy. So treng du berre finne brukte el vinduer, so legge fram tolv volt, kan til og med hende ledningane er der frå før, siden bilen vart levert me el vindu vist du ha litt meir utstyrsnivå,

1990 Audi 200 20v tq

1987Audi 90 quattro

1986 Ford sierra 2,0L VRAK

Lenke til kommentar
Del på andre sider

joa, men universalt er som oftest en del billigere, så i realiteten får du det du betaler for... :) Hvis man vil legge litt penger i det, kjøper man orginalt. :D

Hehe, ja. Men det var som nevnt over eg tenkte, skaffe brukte deler fra en høgger for eks. Får orginalt, som godt muligt fungerer helt fint, for en mindre pris en nytt. (vist du ikkje blir lurt av skraphandleren da) :p

NCCN (Nissan Car Club Norway)
Lenke til kommentar
Del på andre sider