selbekk Skrevet August 4, 2006 Rapporter Share Skrevet August 4, 2006 Hadde visst vært innbrudd i bilen min natt til idag, sideruten var knust og stereoen min, en Alpine CDA-9855, var stjålet. Dette skjedde på Borøy, ikke langt fra Tvedestrand for de som vet hvor det er, ved hytta mi der nede. Hvis noen vet noe om dette, vet hvem som eventuelt kunne ha gjort dette, eller hvis noen hører om en slik spiller til salgs (er en USA modell, så er ganske sjelden), la meg vite om det, så vanker det sikkert en liten dusør hvis den kommer til rette igjen. NOBODY knuser ruta mi og kommer seg unna med det uten krykker eller rullestol. :hello: Siter Kris Selbekk Norwegian emigrant > American Idol '89 VW Corrado G60 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KloA Skrevet August 5, 2006 Rapporter Share Skrevet August 5, 2006 wtf? herpe en så fin bil ? =( kill'em all Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eMTea Skrevet August 6, 2006 Rapporter Share Skrevet August 6, 2006 Jeg bor i Laget, ikke langt unna der, men jeg har ikke hørt noe! Skal holde øyene og ørene oppe for deg! OT: Du har kanskje sett en shabby grønn corrado langs veien mellom gjeving/risør? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg