Gå til innhold

rs4 kongsberg-hokksund

Ranger emnet

Mazda 323f

Anbefalte innlegg

:thumb Ble forbikjørt av en svart rs4 stasjonvogn da jeg kjørte hjem fra kongsberg igår retning, hokksund... den gikk no grønnjævli da den kom forbi, og jeg som trudde audien til pappa gikk bra med 230 hk og ca 500nm... Fytti helvete ønsker meg en rs4 ass...

Noen som vet hvor denne holder til ell? specs, var grisefett ihvertfall!

Audi A3 97 1.8 automat/klima

VW Polo 01 1.4 TDI (Dama,s)

* Toyota Celica 91 2.0 GTi

* Mazda 323F 91 1.8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tar jeg ikke helt feil,så bor han i kongsberg han som eier den bilen..han er ute omtrent hver kveld og leiker seg med den bilen..den er rimelig sprek.

Forøvrig,så kan jeg nevne at det har kommet flere s2,s4,rs2 og rs4 hit til kongsberg nå i den seinere tid....+ en del annet gromt..!!

-03 Mitsubishi Galant 2,0 sport stv,-81 Toyota Carina 1,6 stv.(veteranprosjekt)

Har hatt:-03 Smart Roadster,-00 Mitsubishi Galant stv,-96 Nissan Primera 2.0 SE

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er hvertfall en i VWAudi klubben som fikk sin RS4 (svart) nå på torsdag. Og han er ute å kjører hver dag:) Kommer fra Kongsberg.

Vet ikke om det er den men hvis det er denne bilen det er snakk om så er det han.

http://www.finn.no/finn/car/object?finnkode=7811427&sid=10a3I-OPG2436377&pos=4&tot=5

Hvem er best og hvorfor er jeg det?

Men hva faen er din unnskyldning?

I stallen pr dags dato

2005 Polo cross / 2002 Tahoe / 2008 Caddy Maxi/ 1986 Sierra (prosjekt) / 2008 Opel Combo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er hvertfall en i VWAudi klubben som fikk sin RS4 (svart) nå på torsdag. Og han er ute å kjører hver dag:) Kommer fra Kongsberg.

Vet ikke om det er den men hvis det er denne bilen det er snakk om så er det han.

http://www.finn.no/finn/car/object?finnkode=7811427&sid=10a3I-OPG2436377&pos=4&tot=5

Den der var jo ikke grom heller da! Fineste RS4 jeg har sett på leeeenge iallefall. Fin familiebil det ;)

Sommerbil: E30 M-Tech 2

Bruksbil: S4 2.7 Biturbo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

det var den ja, fy faen fet ass.... fikk så jævli lyst på den bilen, tenkte ikke på annet hele hjemturen og den kvelden, faen fett ass! 230 hk med 500nm i bilen til pappa ble bare kjedli når jeg begynte tenke å kjøre dne, hehe!

Audi A3 97 1.8 automat/klima

VW Polo 01 1.4 TDI (Dama,s)

* Toyota Celica 91 2.0 GTi

* Mazda 323F 91 1.8

Lenke til kommentar
Del på andre sider