VeilSide Skrevet Juli 27, 2003 Rapporter Share Skrevet Juli 27, 2003 Sitter her og tenkte at jeg måtte nesten ha en avatar jeg også men det bilde som jeg hadde tenkt å bruke ville ikke bli godtatt....åssen fixer jeg det lettest? Tar med glede i mot en avatar hvis noen har en :D Siter "Camry Turbo" Why try to fit in when you where born to stand out? Sandnes & Stavanger Gatebilklubb Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
boXer Skrevet Juli 27, 2003 Rapporter Share Skrevet Juli 27, 2003 Ikke akkurat første gang det har blitt spurt... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SunnyGTi2.0 Skrevet Juli 27, 2003 Rapporter Share Skrevet Juli 27, 2003 Originally posted by boXer Ikke akkurat første gang det har blitt spurt... Det måtte vel blitt noe mer sånn som dette: (Det er jo bare å finne et lurt bilde, og minske det ned til 120x120px eller noe) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SunnyGTi2.0 Skrevet Juli 28, 2003 Rapporter Share Skrevet Juli 28, 2003 Her er den avataren du var ute etter Veilside: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VeilSide Skrevet Juli 28, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 28, 2003 Tnx. *Case closed* Siter "Camry Turbo" Why try to fit in when you where born to stand out? Sandnes & Stavanger Gatebilklubb Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg