Gå til innhold

Treff med lovlig burning Andebu i Vestfold ANNENHVER TORSDAG!!

Ranger emnet

Anbefalte innlegg

• Svar 408
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

det er sant. det som er tingen er at det har vært politi der flere ganger nå. og den ene gangen var det en som fikk full teknisk av en politimann som var å så på håsken. skjedde ikke å området. Men når bilen sto stille i horten. politimannen så ikke engang på motoren eller noe. Bare sa ombggd og ga fra seg teknisk lapp. Er vel ikke så rart han fikk det. Men det som er problemet er at mange mener at politiet bruker håsken til å finne ut hvem de skal ta neste gang. derfor vil mange at håsken skal være et fristed uten politi.

Snakker vi om den røde Sierraen med cossi v6?

Den er vel bygget om litt mere en bare motor? front fanger er vel ikke orginal og henger og slenger samme med bak fanger det alene er nok til at den blir inkalt til teknisk pga ombygging.

Så hvis polti agivelig er der for og grave fram dårlige biler for teknisk da burde mange mange flere vært innkalt.

Mao detta er rykte spinn.

Har vært i kontakt med kontakter som jobber i politiet og de synes det er fint at vi kan være i Håsken og slure fra oss og ønsker ikke dette stoppa.

MEN kjører dere "vrak" les biler som tydlelig ikke henger sammen eller ser i meget dårlig stand ut til og fra hvor de har sakt de har blaa farts kontroll ja da blir dere stoppa.

Kjøres det som folk og bilen henger sammen henger ikke politiet seg opp i detaljer blei selv stoppa i kontroll for to uker siden hvor han kikka på bilen og synes dekka så store ut og at utsikten fremover var litt dårlig pga diger turteller og Z-28 Scoop hvor jeg svarte at da får du sette deg inn i bilen for jeg ser fint herfra, hvorpå han svarte nei det trengs ikke ser bra ut ellers så god tur videre.

Så nok en gang sørg for at bilen henger sammen og ikke ser ut som vrak.

Gjør den det blir dere stoppa før eller seinere uansett å da er det j... dårlig gjordt og skylde på at de var på Håsken og snoka for og ta dere.

Hvis ikke jeg husker feil har vedkommende i samme sierra blitt bortvist fra rudskogen pga uvetes kjøring uten og gå i detaler er det et mønster her.

Erik A

Power out of controll is me...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Era: er vel ganske enig i det du sier med at biler som kjøres til og fra håsken skal være i forsvarlig stand. og andre steder på veien også selfølgelig. Er vel riktig bil du tenker på. var is styling på den. er originalt til sierra ihvertfall. skal vel egentlig registreres hos biltilsynet det også. men det er pirkete.motor ikke original heller. fortjente vel kanskje å bli innkalt. men leppa på fangeren blei tatt av før han kjørte hjem. kan hende han blei svartflagga på rudskogen men ikke bortvist. hadde vel noe med drifting på feil treff tror jeg.

Men det er egentlig ikke det som var grunnen til at det kom ut i avisa. grunnem til det er pga at det er en del folk som ikke vil kjøre der pga at politiet står og ser på. Mange har kanskje en grunn til å frykte at polititet står og ser på åssen bilen går men.

Syntes at det er bedre at dem gjør sånn som de gjorde det igår. Med fartskontroll nede i gata. Da kan de luke ut de aller værste bilene som ikke henger sammen også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Era: er vel ganske enig i det du sier med at biler som kjøres til og fra håsken skal være i forsvarlig stand. og andre steder på veien også selfølgelig. Er vel riktig bil du tenker på. var is styling på den. er originalt til sierra ihvertfall. skal vel egentlig registreres hos biltilsynet det også. men det er pirkete.motor ikke original heller. fortjente vel kanskje å bli innkalt. men leppa på fangeren blei tatt av før han kjørte hjem. kan hende han blei svartflagga på rudskogen men ikke bortvist. hadde vel noe med drifting på feil treff tror jeg.

Men det er egentlig ikke det som var grunnen til at det kom ut i avisa. grunnem til det er pga at det er en del folk som ikke vil kjøre der pga at politiet står og ser på. Mange har kanskje en grunn til å frykte at polititet står og ser på åssen bilen går men.

Syntes at det er bedre at dem gjør sånn som de gjorde det igår. Med fartskontroll nede i gata. Da kan de luke ut de aller værste bilene som ikke henger sammen også.

Mener og huske at hele fangeren hang løst men ikke sikker her.

Blei etter sakt av de som hadde arr at han var bortvist men samme det.

Her er det nok synsing og mentale sperrer i hue på folk og ikke fakta som gjør at folk føler det er rart/merkelig/feil osv og burde med polti som tilskuer.

De som flere er glade for at vi har et sted og burde.

Men hvor ofte har polti vært der? de var der en gang eller to for og vise trynet og komme i dialog og siden har de vel ikke vært der så vidt jeg har set?

Nå har ikke fått med meg de siste treffa pga tur til Nurburgring og klargjøring av bil før det, kun blitt fortalt det av kompisser som var der.

Nytter ikke stikke hue i sande polti ser os uansett så sørg for ikke og bli sett:)

Mao sørg for å ha en bil som henger sammen og er den ikke godkjent sør for at den ikke skiller seg merkbart ut sa skjønner ikke polti en dritt.

Kjører selv viltert leketøy som de fleste ikke skjønner en dritt av hva er eller hvor rask er.

Det var bare mine tips og tanker rundt saken.

Mvh

Erik A

Power out of controll is me...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Era: jeg tok feil med rudskogen. han blei faktisk bortvist. men var vel pga drifting når folk kjørte sporgreier. andre treff hadde han fått lov til det. noen liker spor og noen liker drifting. spørrs litt på arrangøren. fangeren foran blei festet med gaffateip og strips. ikke bra det men.

politiet har minst vært der 3 ganger. som jeg har sett.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

såpass ja.. var det mye liv på håsken på torsdag eller??

Volvo 945 tic 1996 / Nissan Navara 2006

Volvo 760 GLE Tic 1984 [X] / Volvo 240 GLE 1986 [X]

Volvo 745 TDI [X] Volvo 740 Tic 1987[X]

Volvo 240 GLE 1989 [X] Volvo 240 Tic 1988[X]

Volvo 940 1993 [X] Volvo 240 1985 [X] Volvo 240 1987 [X]

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.

• Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår