Gå til innhold

Frakk2000 - BMW e36 - Babbtralle

Ranger emnet


Frakk2000

Anbefalte innlegg

  • Svar 66
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

ta heller turen til evje.... mye billigere og myyye hyggeligere folk.. pluss du finner garantert mye annet du har `bruk` for der oppe... skyr bjarne johansen som pesten :S dyrt, kjipe folk ogforholdsvis lite utvalg...

helt enig. misliker også bjarne sterkt.

overpriset som søren, sure folk som ikke går med på pruting, dårlig utvalg av biler. Bilene i bakkgården har stått der i år og dag...

 

Og ikke minst for å snakke om det nye "portforbudet" dem har satt i gang nå.

Kun handle varer over disk. Ingen selvplukk. Dette pga mye nasking inne på plassen, men herregud. Det er da ikke gull dem har stående. Skjønner godt folk legger litt i lomma med de prisene for søppel.

 

 

Turen til Evje er det absolutt å anbefale.. Hyggelige folk og snille priser :)

Tilogmed lørdagsåpent :)

Signaturen din har blitt tatt av forumpolitiet. Les reglene,så skjer det ikke igjen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, det var evig teit det "portforbudet". Synes det var greit nok å tasse rundt selv og pelle av. Og som du sier, det var ikke akkurat Gull de hadde stående..

 

Kan vedde på alle som jobber der kjører rundt i delene vi leverer inn..

 

Når jeg var innom, så hadde de fått inn en e46, det var som den hellige gral, måtte ikke gå nærme den, den var jo verd alle pengene! :( ISJ!

 

Tror det blir tur til Evje ja.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehe, ang evje, jeg var der å skulel ha ut ei hattehylle til den gamle e36en min... så lå det evig mye skrot i bilen.. hehe så kommer Arnt(jeg har handle så mye til bila at jeg kan navna på de) :P e deikje berre å knuse ruta då...? gjort det på bjarne og du hadde fått skudd i nakken...

Drift it like u HATE it !

[sign:error]

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ebay ;)

 

Fikk montert grillen (igjen), denne ganga freste jeg to hull inne i selve plastikken i fangeren, og monterte to plastikkskruer med skiver. Tror den skal henge fast nå :)

 

Fikk fiksa blinklyset på forskjermen også, viste seg at de ettermonterte blinklysene bare var "strømtyva" på blinklysene helt foran. (Jalla!). Men men.

 

Ledningen inn til selve blinklyset var skikkelig oksidert og jævlig, så litt kapping osv så fikk jeg det til å fungere.

 

Fikk også de nye pærene fra usa i dag. UHELDIGVIS, var de små "knottene" feil, så da var det frem med dremel. Og vips så funka de.

 

De blei forresten sykt varme, regner med de kommer til å ryke fort hehe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 weeks later...
Blir nok bra det her =)

 

Hvor mye gav du for facelook grill og nyrer ?

 

Har utsatt kjøpinga litt, kom litt ekstra utgifter :(

 

Men den kommer på rundt 600 + frakt + toll osv. (Koed.dk).

 

Har fått gjort litt dog.

 

Demonterte innsuget, og fikset bensinlekasjen (Foreløpig ihvertfall). Slang på et par ekstra slangeklemmer, og det virker som lukta forsvant. Har bytta litt slanger i tillegg, det begynner å bli bra.

 

Skulle bare blitt kvitt tikkinga.. Men noe sier meg at dette ikke akkurat er uvanlig for disse motorene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bestilt nye emblem, de jeg hadde var slitt og stygge.

 

Vet det er litt uorginalt og ekkelt, men jeg tror emblem i sort/hvitt vil se ok ut på en sort bil?

 

Dessuten var de billige. ca 100 spenn for komplett sett.

 

 

cfblkrd2.jpg

 

 

Hvor fikk du tak i disse fattern, trenger merker tenkte det kunne bli en gave til han. Så hadde vært veldigt fint for meg om du kunne gi meg litt info, trenger 2 slike merker til en e46 coupe.

Opel Omega 3000 24v Irmscher 1990

Opel Omega Steinmetz 3.0 24v++ 1994

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår